Reklama
Ogłoszenia na adres e–mail
W każdy poniedziałek i czwartek. Nie przegap interesujących Cię ogłoszeń, trzymaj rękę na pulsie.
Zamawiam

Specjalista ds. Organizacji Biura i Wydarzeń

Warszawa
Justyna Janiszewska
12.01.2018 16:14
Reklama

Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta
poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko
Specjalisty ds. Organizacji Biura i Wydarzeń

Program Fulbrighta wspiera wzajemne porozumienie pomiędzy Stanami Zjednoczonymi Ameryki a Polską, przede wszystkim poprzez realizację programów stypendialnych, a także promuje współpracę międzynarodową na rzecz rozwoju szkolnictwa, nauki i kultury. Działająca w Polsce Komisja Fulbrighta należy do największych w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Więcej informacji o Komisji można znaleźć na stronie: www.fulbright.edu.pl.

Opis obowiązków w ramach stanowiska:
1. Organizacja i nadzór wydarzeń organizowanych i współorganizowanych przez Komisję (ok. 80% czasu
pracy), w tym:
- ścisła współpraca z Dyrektorem Wykonawczym, pozostałymi członkami Zarządu oraz
koordynatorami programów przy tworzeniu i koordynacji kalendarza wydarzeń,
- zbieranie ofert od kontrahentów, korespondencja z podmiotami trzecimi, koordynacja agend,
- korespondencja z uczestnikami wydarzeń (wysyłanie zaproszeń, zbieranie potwierdzeń, ankiet
ewaluacyjnych, odpowiadanie na pytania itp.),
- ścisła współpraca z koordynatorami programów w zakresie merytorycznym organizowanych
wydarzeń,
- wykonywanie we współpracy z koordynatorami programowymi niezbędnej dokumentacji po
wydarzeniach,
- kompleksowa obsługa udziału stypendystów w następujących wydarzeniach i funduszach:
Kirchgasser Fund, InterCountry Fund, Berlin Seminar, EU Seminar.
2. Obsługa administracyjna biura (ok. 20% czasu pracy), w tym:
- zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów,
- obsługa połączeń telefonicznych,
- obsługa gości Komisji.

Wymagania:
1. minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej i/lub przy organizacji spotkań;

2. wykształcenie wyższe (min. tytuł licencjata),
3. znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie min. na poziomie B2,
4. umiejętność pisania i redagowania tekstów w języku angielskim i polskim (np. ogłoszenia, notki
prasowe, pisma urzędowe, sprawozdania),
5. dobra znajomość pakietu G Suite (Gmail, Calendar, Drive) i Microsoft Office,
6. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
7. duża samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej, w tym równoległej realizacji kilku
projektów,
8. umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.

Mile widziane:
1. doświadczenie w pracy w projektach międzynarodowych, w tym przy i organizacji wydarzeń
(konferencje, seminaria),
2. doświadczenie w organizacji non-profit.

Co oferujemy:
1. stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością rozwoju w ramach organizacji,
2. wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia i kompetencji oraz dodatkowe ubezpieczenie
medyczne,
3. ciekawą pracę przy międzynarodowych projektach w prestiżowej organizacji,
4. możliwość poznania kultury amerykańskiej i dokształcenia się z zakresu polskiego i amerykańskiego
szkolnictwa wyższego, m.in. podczas szkoleń w Europie i USA,
5. współpracę z elitą naukową Polski i USA,
6. pracę w ścisłym centrum Warszawy,
7. termin rozpoczęcia pracy zaraz po zakończeniu rekrutacji.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w języku angielskim na adres praca@fulbright.edu.pl do 28 stycznia 2018 r. List motywacyjny powinien zawierać opis kluczowych kompetencji w kontekście oferowanego stanowiska.

    Dane kontaktowe
    Ogłoszeniodawca:
    Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta
    Justyna Janiszewska
    Telefon:
    22 101 00 40
    E–mail:
    Strona internetowa:
    http://www.fulbright.edu.pl
Ważność ogłoszenia: od 12 stycznia 2018 do 28 stycznia 2018
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.
Ogłoszenia na adres e–mail
W każdy poniedziałek i czwartek. Nie przegap interesujących Cię ogłoszeń, trzymaj rękę na pulsie.
Zamawiam