Dzięki temu ogłoszeniu
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Ogłoszenia na adres e–mail
W każdy poniedziałek i czwartek. Nie przegap interesujących Cię ogłoszeń, trzymaj rękę na pulsie.
Zamawiam

Praca na stanowisku OFFICE MANAGER

Warszawa
Marta Płowiec
08.05.2018 15:59

Fundacja z 15-letnim doświadczeniem w projektach edukacyjnych dla studentów, mieszcząca się na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko Office Managera. W związku z dynamiką pracy i dużą ilością prowadzonych projektów poszukujemy osoby zorganizowanej i wielozadaniowej, która będzie zarządzała fundacyjnym kalendarzem, dokumentacją, pocztą przychodzącą i wychodzącą, katalogowaniem niezbędnych dokumentów i wyposażenia biura, skrzynkami pocztowymi oraz biurową korespondencją, ale przede wszystkim czuwała nad kalendarzem Prezes Zarządu. Dodatkowo istnieje możliwość wykazania się kreatywnością w pracy nad obsługą i wzbogaceniem komunikacji Fundacji w social mediach: Facebook i Instagram.

Czego oczekujemy?

- wykształcenia wyższego;

- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;

- znajomości etykiety biznesowej;

- min. rocznego doświadczenia w samodzielnym kierowaniu biurem;

- samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań;

-wielozadaniowości;

-wychodzenia z inicjatywą;

- dobrej organizacji czasu pracy, umiejętności samodzielnego ustawiania priorytetów;

- umiejętności pracy pod presją czasu, elastyczności;

- znajomości pakietu MS Office;

- znajomości CRM;

- swobodnego poruszania się w mediach społecznościowych takich, jak Facebook, YouTube, Linkedin, Twitter, Instagram – pisania, udostępniania postów; wyszukiwania artykułów , doświadczenia w prowadzeniu fanpage w Menedżerze Firmy – warunek konieczny!

- umiejętności tworzenia i redagowania oficjalnych dokumentów (wniosków, pism, oświadczeń) – warunek konieczny – zostanie zweryfikowany podczas rozmowy kwalifikacyjnej!

- mile widziana: znajomość programów graficznych i programów do tworzenia prezentacji (Canva, Gimp, Prezi itp.)

Do obowiązków należeć będzie:

- zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów

- prowadzenie kalendarza spotkań zespołu i Prezes Zarządu

- ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej

- zamawianie materiałów biurowych i spożywczych

- współpraca z dostawcami, kurierami, serwisem technicznym, grafikiem, informatykiem

- obsługa sekretariatu

- tworzenie i moderowanie treści w social media

- dbanie o porządek w biurze

- administrowanie strony WW

- pomoc w przygotowaniu promocji projektów, rekrutacji uczestników i organizacji wydarzeń

- wsparcie w bieżącej pracy koordynatorów projektu (mailing masowy, materiały promocyjne)

Co oferujemy?

- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

- pracę w prestiżowej lokalizacji (biuro Fundacji mieści się w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie)

- możliwość współpracy przy projektach z największymi firmami z sektorów finansowych, energetycznych, czy ochrony zdrowia

- ubezpieczenie zdrowotne po okresie próbnym

- możliwość wyboru rodzaju umowy (umowa o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym, umowa zlecenia, umowa o dzieło)

- kameralną, otwartą, miłą atmosferę

- pełną wyzwań pracę w młodym, ambitnym zespole

- możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i kilku zdań o sobie do mplowiec@paga.org.pl do dnia 15.05.2018

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Fundacja im. Lesława A. Pagi zastrzega sobie prawo do zakończenia procesu rekrutacji w dowolnym momencie.

    Dane kontaktowe
    Ogłoszeniodawca:
    Fundacja im. Lesława A. Pagi
    Marta Płowiec
    E–mail:
    Strona internetowa:
    http://www.paga.org.pl
Ważność ogłoszenia: od 8 maja 2018 do 22 maja 2018
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.
Ogłoszenia na adres e–mail
W każdy poniedziałek i czwartek. Nie przegap interesujących Cię ogłoszeń, trzymaj rękę na pulsie.
Zamawiam