Przejdź do treści głównej

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta [Kraków]

autor(ka): Natalia Głębocka
2017-09-13, 16:14

Opis stanowiska pracy:

  • Przyjmowanie zamówień oraz aktywna sprzedaż biletów, usług przewodnickich itp.

  • Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami.

  • Dbałość o dobry wizerunek Muzeum

  • Raportowanie działań

Wymagania:

  • Nastawienia na realizację celów i osiągania wyników sprzedażowych

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci ostatnich lat studiów)

  • Komunikatywność i otwartość

  • Wysoka kultura osobista

  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktu z Klientami

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie

  • Wszelką pomoc merytoryczną w trakcie wykonywania obowiązków służbowych

  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w prestiżowej instytucji kulturalnej

  • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach

Proces rekrutacyjny prowadzi Natalia Głębocka – Specjalista ds. personalnych

Zgłoszenie aplikacyjne w formie CV można wysłać elektronicznie na adres: .

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.
Miejsce: Kraków
Ważność ogłoszenia: od 2017-09-13 do 2017-11-12
Organizator:

Muzeum Narodowe w Krakowie

Adres:

3 Maja Al., 30-062 Kraków, woj. małopolskie

tagi

  • małopolskie
  • PRACA OFEROWANA