Przejdź do treści głównej

PAH poszukuje Kierownika/czki Misji w Sudanie Południowym [Dżuba]

autor(ka): PAH HR
2017-05-19, 16:31

Ze względu na ciągły rozwój działalności misyjnej PAH otwiera nabór na stanowisko Kierownika/czki Misji. Szukamy osób otwartych, które chętnie podejmują się nowych wyzwań i odpowiadają profilowi umieszczonemu poniżej.

Dane ogólne:

  • Nazwa Stanowiska: Kierownik/czka Misji
  • Lokalizacja: Misja Zagraniczna PAH w Sudanie Południowym
  • Stanowisko nadrzędne: Kierownik Zespołu Misji
  • Wymiar: Pełny etat

Zakres odpowiedzialności:

  • Współuczestnictwo w określaniu i realizacja strategii Misji w oparciu o strategię Działu
  • Organizacja i zarządzanie działalnością Misji w zakresie administracyjnym, prawnym, finansowym i logistycznym
  • Koordynacja projektów realizowanych w obrębie Misji, nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji, ewaluacji i raportowania projektów
  • Zarządzanie zespołem pracowników
  • Rozwijanie działalności Misji w regionie poprzez: prowadzenie działań fundraisingowych, w tym pozyskiwanie i poszerzanie współpracy z donatorami obecnymi na terenie działania Misji; prowadzenie działań promocyjnych i PR
  • Reprezentacja PAH w regionie, uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych odpowiednich grup roboczych, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami, lokalnymi organizacjami pozarządowymi oraz administracją lokalną, a także lokalnymi i zagranicznymi mediami w zakresie realizowanych projektów
  • Przygotowywanie dokumentacji Misji zgodnie z procedurami i standardami określonymi przez Fundację
  • Współpraca i kontakt z beneficjentami pomocy, donatorami oraz innymi organizacjami pomocowymi działającymi w rejonie Misji PAH
  • Koordynacja współpracy pomiędzy Misją, a biurem w Warszawie
  • Informowanie Koordynatora Programu o wszelkich sytuacjach mających bezpośredni wpływ na działalność Misji
  • Opracowywanie i aktualizacja planu bezpieczeństwa
  • Odpowiedzialność za stosowanie procedur bezpieczeństwa na Misji przez podległych pracowników i wolontariuszy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie: zarządzania, finansów lub administracji)
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania w sektorze humanitarnym/rozwojowym (min. 3 lata)
  • Umiejętność opracowywania wniosków i budżetów projektowych dla donatorów
  • Umiejętność pozyskiwania funduszy na działalność programową
  • Bardzo dobra orientacja w sytuacji społeczno-politycznej w regionie misji
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (minimum 3 lata)
  • Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji, spotkań
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1/C2)
  • Praktyczna znajomość środowiska MS Office i Internetu
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzykulturowym
  • Wysoka odporność na stres i trudne warunki
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

Oferujemy:

  • Ciekawą i niebanalną pracę
  • Okazję do niesienia pomocy najbardziej potrzebującym
  • Osobisty rozwój oraz pakiet szkoleń
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • Dodatkowy urlop misyjny i możliwość regularnych (co 3 miesiące) wizyt w Polsce
  • Fachową opiekę psychologiczną w razie potrzeby

Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikowania za pomocą formularza dostępnego tutaj najpóźniej do 3 czerwca 2016.

Dziękujemy wszystkim, którzy prześlą do nas swoje aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.
Miejsce: Dżuba
Ważność ogłoszenia: od 2017-05-19 do 2017-06-03
Organizator:

Polska Akcja Humanitarna

Adres:

Aleja Solidarności 78A, 00-145 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

Tel.:

501 701 192

E-mail:

pah@pah.org.pl

Www:

http://www.pah.org.pl 

tagi

  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • Lublin
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • PRACA OFEROWANA
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • Warszawa
  • wielkopolskie
  • Wrocław
  • zachodniopomorskie