Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Koordynator szkoleń / administrator stron internetowych

14 maja 2019 10:32
Dzięki temu ogłoszeniu
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!

Fundacja Rozwoju Kapitału Ludzkiego od 12 lat jest organem prowadzącym placówki oświatowe w 10 miastach w Polsce :

1 Akademię Dietetyki-www.akademiadietetyki.pl

2. Akademię Florystyki-www.akademiaflorystyki.pl

Obydwie placówki są liderami szkoleń w swoim zakresie tematycznym.

Zadania i główne obowiązki koordynatora szkoleń:

1.Udzielanie wyczerpujących informacji o kursach przez telefon.

2.Prowadzenie bieżącej korespondencji mailowej ze słuchaczami, wykładowcami, instytucjami.

3. Bieżąca obsługa CMS stron internetowych ( wstawianie zdjęć, artykułów, terminów kursów).

4. Bieżące prowadzenie profili na FB.

5. Poszukiwanie i wynajem sal na szkolenia , zawieranie umów i potwierdzanie terminów.

6. Przygotowywanie umów dla wykładowców ( współpraca z biurem księgowym).

7. Prowadzenie rejestru świadectw i wystawianie świadectw ukończenia kursów.

8. Poszukiwanie i rekrutacja kandydatów na wykładowców poprzez portale społecznościowe.

Warunki konieczne:

  1. Dobra znajomość Word Pressa,doświadczenie w pracy z CMS stron internetowych WP,szybkie dokonywanie zmian (wstawianie zdjęć, artykułów, opisów)

  2. Biegłe posługiwanie się narzędziami Excel , Word i darmowymi programami graficznych typu GIMP.

  3. Budowanie aktywnej społeczności na Facebooku.

  4. Umiejętność sprawnego poruszania się po Internecie wyszukiwania i kreowania treści.

  5. Umiejętność udzielania wyczerpujących informacji przez telefon.

  6. Doświadczenie w pracy w ngo lub doświadczenie i w zarządzaniu i realizacji projektów EFS lub w firmie szkoleniowe, prywatnej lub społecznej szkole, lub w firmie rekrutacyjnej.

Wykształcenie wyższe kierunki:

Ekonomia lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub marketing, dziennikarstwo.

Cechy i kompetencje:

1. Skrupulatność i jednocześnie komunikatywność, optymizm.

2. Skuteczne załatwianie spraw.

3. Poszukiwanie rozwiązań a nie problemów.

4. Planowanie pracy własnej i raportowanie o rezultatach.

5. Odpowiedzialność.

W zamian oferujemy:

  1. Stabilna pracę biurowa w centrum Łodzi w oparciu o umowę o pracę w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.

  2. Stabilne adekwatne wynagrodzenie.

  3. Urlopy latem , a nie w listopadzie ;)

  4. Zaufanie i przyjacielską atmosferę małej firmy.

Prosimy o przysyłanie CV i listów motywacyjnych na adres: dw@kapitalludzki.pl

Prosimy o opisanie swoich mocnych i słabych stron oraz swoich zainteresowań.

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Rozwoju Kapitału Ludzkiego, zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
FUNDACJA ROZWOJU KAPITAŁU LUDZKIEGO
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 14 maja 2019 do 28 maja 2019
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.