Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Od 20 lat portal ngo.pl bezpłatnie pomaga organizacjom pozarządowym. Pomóż nam pomagać dalej. Wspieraj NGO w PL
Reklama
Reklama

Jeśli szukasz pracy, która zmienia Świat na lepszy, ma sens i jest ważna dla innych - dołącz do Fundacji Alivia!

Fundacja Onkologiczna Alivia powstała w 2010 roku, aby pomagać chorym na raka. Misją fundacji jest mobilizowanie i aktywizowanie chorych do bycia odważnym, aktywnym pacjentem, poszukującym najlepszych terapii, lekarzy oraz ośrodków, najkrótszych kolejek do badań diagnostycznych i wszelkich innych informacji, które mogą poprawić ich wyniki leczenia i stan zdrowia. Fundacja Alivia edukuje i reprezentuje pacjentów onkologicznych w debacie publicznej oraz daje narzędzia, dzięki którym mogą oni odważniej decydować o swoim zdrowiu, miejscu i sposobie leczenia. Prowadzone przez Alivię kampanie społeczne zdobywały prestiżowe nagrody – w tym Effie Award. Obecnie Fundacja Alivia jest największą polską organizacją pozarządową działającą w obszarze onkologii.

Najważniejsze obowiązki: 

  • dbanie o pozytywny wizerunek organizacji;
  • nadzór nad realizacją strategii marketingowej;
  • koordynacja kampanii i procesów fundraisingowych;
  • tworzenie materiałów promocyjnych;
  • budowanie trwałych relacji z sympatykami i darczyńcami;
  • kierowanie pracą podległych pracowników i kontrahentów;
  • analizowanie i optymalizacja wyników.

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia w dziale marketingu, komunikacji lub fundraisingu;
  • doświadczenie w zarządzaniu marką;
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
  • umiejętność obsługi narzędzi marketingowych oraz social media;
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz komunikatywność;
  • świetna organizacja pracy;
  • dobra znajomość języka angielskiego;
  • wyższe wykształcenie.

Dodatkowe atuty:

  • znajomość tematyki onkologicznej;
  • doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej.

Oferujemy:

  • pracę z sensem w szybko rozwijającej się organizacji;
  • realny wpływ na rozwój organizacji i możliwość realizacji własnych pomysłów;
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • pracę w wyjątkowym zespole, gdzie liczy się każda osoba;
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

Na zgłoszenia czekamy do 5 lipca 2020. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres praca@alivia.org.pl. W tytule prosimy wpisać „Koordynator/ka ds. fundraisingu i marketingu”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Alivia - Fundacja Onkologiczna
Imię i nazwisko:
Aleksander Pawłowski
Strona internetowa:
https://alivia.org.pl
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 19 czerwca 2020 do 20 lipca 2020
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.