Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Od 20 lat portal ngo.pl bezpłatnie pomaga organizacjom pozarządowym. Pomóż nam pomagać dalej. Wspieraj NGO w PL
Dzięki temu ogłoszeniu
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!

Compassion Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Compassion In World Farming działającej na rzecz poprawienia losu zwierząt. Wizją naszej organizacji jest świat, w którym zwierzęta gospodarskie będą traktowane ze współczuciem i należnym im szacunkiem i w którym nie będzie istniała hodowla przemysłowa. Mamy swój udział w kampaniach, które przyniosły realne zmiany dla zwierząt i być może kojarzysz nasz największy projekt - "Koniec Epoki Klatkowej". Jesteśmy ludźmi, którzy niesprawiedliwość wobec zwierząt traktują osobiście. I zupełnie nie przesadzając – tak, chcemy zmienić świat!

KOGO SZUKAMY

Wszystko, co robimy, jest możliwe tylko dzięki wsparciu naszych darczyńców – jesteśmy niezależną organizacją pozarządową. Potrzebujemy więc funduszy, które pozwolą nam sprawnie i długofalowo pracować i zaplanować kampanie, dzięki którym zmienimy świat. Szukamy przede wszystkim kogoś, kto dobrze opowiada historie i potrafi zaangażować nimi odbiorców. Jeśli masz doświadczenie w marketingu online i w pozyskiwaniu klientów oraz wiesz jak skutecznie „przemawiać” online do ludzi – to doskonała okazja, żeby do nas dołączyć! A jeśli już masz doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy drogą cyfrową, to z pewnością potrzebujemy właśnie Ciebie! Współpracując ściśle z naszym zespołem w Warszawie oraz przy wsparciu naszej międzynarodowej centrali, będziesz odpowiedzialny/a za kontynuowanie naszego solidnego programu pozyskiwania środków finansowych drogą cyfrową w Polsce.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Pozyskiwanie funduszy ze źródeł cyfrowych (online) za pośrednictwem komunikacji e-mailowej, płatnych reklam (Facebook; działanie przy wsparciu i przy ścisłej współpracy z centralnym działem fundraisingu) i optymalizacji strony internetowej. Opracowanie, wdrażanie, mierzenie i zarządzanie sposobami pozyskiwania funduszy drogą cyfrową. 
  • Stworzenie i kształtowanie na bieżąco ciągłej komunikacji e-mailowej z obecnymi polskimi darczyńcami w celu pozyskania regularnych funduszy i opieki nad dotychczasowymi darczyńcami. Zapewnienie doskonałej tzw. „supporter journey” w celu zaangażowania odbiorców. 
  • Rozwój i optymalizacja comiesięcznych regularnych wpłat od darczyńców oraz rekrutowanie nowych darczyńców zgodnie z ustalonym rocznym planem.
  • Określanie rocznych celów rekrutacji, konwersji oraz zatrzymania darczyńców, w tym comiesięczne oraz kwartalne raportowanie na temat postępów w realizacji celów i wskaźników KPI.
  • Zalecenia dotyczące nowych technik i metod pozyskiwania funduszy w Polsce.
  • Współpraca z polskim Digital Managerem i Managerem ds. kampanii w celu zapewnienia, że ​​organiczne treści w mediach społecznościowych są zoptymalizowane pod kątem konwersji darczyńców, a kampanie możliwie najlepiej prezentowane darczyńcom. Optymalizacja wszystkich istniejących kanałów, takich jak strona internetowa i media społecznościowe, pod kątem konwersji darczyńców.

KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE

Wymagany przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

Szukamy osoby, która:

  • Posiada wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego oraz sprawdzoną umiejętność współpracy z klientami (tzn. w naszym przypadku z darczyńcami). Jest kreatywna, posiada zdolności analityczne i potrafi wprowadzać nowe pomysły, ulepszać procesy i tworzyć innowacyjne rozwiązania.
  • Posiada doświadczenie w korzystaniu z cyfrowego kanału marketingowego w celu maksymalizacji i ROI (komunikacja i budowanie e-maili), w tym udokumentowane umiejętności w zakresie konwersji i pozyskiwania klientów/ darczyńców. 
  • Uwielbia arkusze kalkulacyjne :) 
  • Pogodnej osoby, która umie i lubi pracować w zespole, posiada bardzo dobre zdolności interpersonalne, a także umiejętność opowiadania z entuzjazmem i zaangażowaniem. Motywuje i inspiruje do działania.
  • Posiada bardzo dobre umiejętności administracyjne z zakresu pomiaru danych i tworzenia raportów, a także doświadczenie w tworzeniu cyfrowych strategii marketingowych. Potrafi monitorować uzgodnione cele, sprawdza wyniki i dokonuje ulepszeń strategii.
  • Posiada doskonałą znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie (rozmowa odbędzie się także w języku angielskim!).
  • Potrafi tłumaczyć i tworzyć krótkie i poruszające odbiorcę treści.
  • Jest dokładna i obowiązkowa.
  • Szczerze troszczy się o los zwierząt hodowlanych i rozumie nasze kampanie
  • Będzie działać zgodnie z zasadami etycznymi naszej fundacji

TWOJE DODATKOWE ATUTY

·         Znajomość Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads

·         Praktyczna znajomość polskich metod darowizn / transakcji

·         Umiejętności w zakresie analityki marketingowej, targetowania i segmentacji

·         Doświadczenie w korzystaniu z systemu CRM (najlepiej Salesforce)

Stanowisko pracy: Digital Marketing Specialist (Digital Fundraiser)

Miejsce pracy: Warszawa (nasze biuro mieści się w samym centrum: przy Marszałkowskiej, tuż obok placu Zbawiciela), podczas pandemii pracujemy zdalnie

Okres zatrudnienia: styczeń 2021

Wymiar pracy: cały etat (40 godzin tygodniowo), umowa o pracę na 1 rok z możliwością przedłużenia

Wynagrodzenie: ok. 6300 brutto

ZGŁOSZENIA

Na adres mailowy rekrutacja@ciwf.pl do 5 grudnia prosimy o wysłanie dokumentów po polsku i angielsku:

·         CV

·         Listu motywacyjnego

Ważne! Pamiętaj o dodaniu klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Zdjęcie
Autor/źródło: Compassion Polska
Zdjęcie
Autor/źródło: Compassion Polska
Zdjęcie
Autor/źródło: Compassion Polska
Zdjęcie
Autor/źródło: Compassion Polska
Miniatura zdjęcie 1
Miniatura zdjęcie 2
Miniatura zdjęcie 3
Miniatura zdjęcie 4
Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Fundacja Compassion In World Farming Polska
Strona internetowa:
http://www.ciwf.pl
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 16 listopada 2020 do 7 grudnia 2020
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.