Dyrektor WCPR ogłasza nabór na 1 wolne stanowiska urzędnicze radca prawny
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
· kompleksowa obsługa od strony prawno-formalnej w zakresie:
- udzielania porad i konsultacji prawnych,
- sporządzania opinii prawnych dla potrzeb Centrum,
- reprezentowania Centrum przed sądami,
- współtworzenia, opiniowania i parafowania projektów umów zawieranych przez Centrum,
· współpraca z biurami Urzędu m.st. Warszawy,
· praca w budynku urzędu. Praca wykonywana jest w 8 godzinnym systemie pracy od poniedziałku
do piątku w godzinach 800 – 1600. Bezpieczne warunki pracy. Winda dostosowana do wózków inwalidzkich, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim,
· stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, stresem oraz przemieszczeniem się wewnątrz budynku i poza nim,
· w miesiącu poprzedzającym nabór wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w WCPR,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania konieczne:
· obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 2019, poz. 1282),
· pełna zdolność do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· nieposzlakowana opinia,
· wykształcenie wyższe prawnicze- uprawnienia radcy prawnego lub adwokata.
Wymagania pożądane:
· minimum 3 lata stażu przy obsłudze prawnej,
· doświadczenie w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, w tym jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego wykonujących zadania w zakresie wspierania rodziny
i systemu pieczy zastępczej,
· znajomość regulacji prawnych między innymi z zakresu:
- pomocy społecznej,
- rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych,
- prawa rodzinnego,
- pieczy zastępczej,
- zamówień publicznych,
- postępowania administracyjnego,
- prawa pracy,
· bardzo dobra obsługa komputera w zakresie: MS Office (Word, Excel),
· odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętności analityczne,
· komunikatywność,
· obiektywizm i bezstronność,
· zdyscyplinowanie i umiejętności organizacyjne,
· umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
· życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany,
· list motywacyjny - własnoręcznie podpisany,
· kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
· kopie dokumentu poświadczającą wpis na listę radców prawnych lub adwokatów,
· kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
· kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
· podpisane odręcznie oświadczenie: „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych",
· podpisane odręcznie oświadczenie: „Oświadczam, że nie byłam/byłem skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
· osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania
o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji oraz oświadczam, że zapoznałam/em się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze.
Przyjmuję do wiadomości fakt publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”(własnoręcznie podpisane).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane
i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do 29.01.2021 r. do godziny 16.00, na adres:
Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Lipińska 2, 01-833 Warszawa
w zaklejonej kopercie z dopiskiem radca prawny
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do WCPR) i dokumenty kandydatów którzy nie zostali wybrani do zatrudnienia po 3 miesiącach od dnia rozstrzygnięcia – zostaną komisyjnie zniszczone.