Jak przygotować, podpisać i złożyć sprawozdanie finansowe NGO za 2021 r.? Kup poradnik PDF
Chcesz mieć swój wkład w jeden z najważniejszych ruchów na rzecz sprawiedliwości społecznej naszego pokolenia? Ekscytuje Cię możliwość dołączenia do postępowej, szybko rozwijającej międzynarodowej organizacji pozarządowej?
Obecnie do zespołu ProVeg Polska poszukujemy samodzielnej, otwartej i zmotywowanej osoby na stanowisko:
COMMUNICATIONS MANAGER
Na stanowisku Communications Manager będziesz odpowiedzialny/a za zewnętrzną komunikację organizacji, by nasz przekaz był obecny w mediach tradycyjnych i interaktywnych, jednocześnie generując pomysły na nowe kampanie w celu budowania świadomości żywieniowej wśród jak największej ilości ludzi i przyczynienia się do realizacji misji fundacji - ograniczenia globalnego spożycia produktów odzwierzęcych o 50% do 2040 roku.
TO STANOWISKO BĘDZIE DLA CIEBIE IDEALNE, JEŚLI:
- Identyfikujesz się z misją i wartościami ProVeg
- Posiadasz min. 3-letnie udokumentowane doświadczenie i sukcesy zawodowe w obszarze komunikacji adresowanej do zróżnicowanego środowiska odbiorców – znasz się na tym i uwielbiasz działać w obszarach związanych z komunikacją;
- masz wiedzę i doświadczenie w tworzeniu materiałów komunikacyjnych z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi (SM, newsletter, blog itp.);
- bardzo dobrze znasz specyfikę mediów społecznościowych, masz doświadczenie w prowadzeniu serwisów takich jak Facebook, LinkedIN, Instagram, Twitter i lubisz to robić;
- sprawnie pracujesz z tekstem i operujesz słowem;
- kreatywność, proaktywność i konsekwencja w działaniu są wpisane w Twoje DNA;
- lubisz komunikować się z otoczeniem, jesteś otwarty/a na ludzi i cenisz sobie współpracę w zespole;
- dobrze czujesz się na samodzielnym stanowisku i nie masz problemu z zarządzaniem i realizacją kilku projektów równocześnie;
- nie są Ci obce zasady zarządzania projektami i narzędzia to ułatwiające (np. Asana, Wrike);
- znasz język angielski na poziomie biegłym w mowie i w piśmie (praca w środowisku międzynarodowym).
TWOJE GŁÓWNE ZADANIA:
- Planowanie i realizacja strategii komunikacyjnych;
- implementacja kampanii międzynarodowych na rynek polski;
- tworzenie treści: social media, newsletter, strona internetowa, informacje prasowe;
- generowanie publikacji w mediach i dbanie o PR fundacji, utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, monitoring mediów;
- prowadzenie współpracy z partnerami biznesowymi fundacji w zakresie komunikacji i marketingu: uczestniczenie w przygotowaniu ofert B2B, prowadzenie szkoleń;
- współpraca z influencerami;
- bieżące raportowanie i analiza efektywności prowadzonych działań, weryfikacja i ewentualne modyfikacje przyjętej strategii;
- ścisła współpraca z działem międzynarodowym w zakresie realizacji projektów i kampanii.
OD NAS DOSTANIESZ:
Umowę o pracę na pełen etat i atrakcyjne wynagrodzenie;
- zdalne zatrudnienie i elastyczne godziny pracy, poza zespołowymi zebraniami integracyjnymi, które organizujemy raz na trzy miesiące;
- możliwość rozwoju i wprowadzania swoich pomysłów, także na poziomie międzynarodowym;
- budżet szkoleniowy, bo ważny jest dla nas Twój rozwój;
- przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu;
- ale przede wszystkim - możliwość zmieniania świata na lepsze!
Jeśli interesuje Cię praca z nami i chciałabyś/ chciałbyś aplikować, zrób to tutaj. Czekamy na Ciebie!