Od 20 lat portal ngo.pl bezpłatnie pomaga organizacjom pozarządowym. Pomóż nam pomagać dalej. Wspieraj NGO w PL
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Fundacja ALIVIA powstała w 2010 roku, aby pomagać chorym na raka. Realizujemy ważne dla pacjentów projekty dostarczając praktyczne narzędzia do walki z chorobą. Aktywnie przyczyniamy się do zmian w systemie ochrony zdrowia. Prowadzone przez nas kampanie społeczne zdobywają prestiżowe nagrody – w tym Effie Award i Mixx Award. Naszą ambicją jest skuteczne i profesjonalne rozwiązywanie problemów osób dotkniętych chorobą nowotworową. Jesteśmy organizacją o zasięgu międzynarodowym.
Jeśli szukasz pracy, która zmienia Świat na lepszy, ma sens i jest ważna dla innych ludzi wyślij swoje zgłoszenie i dołącz do nas!
Szukamy osób skutecznych i wrażliwych, które identyfikując się z naszą misją odważnie podejmą się następujących zadań:
- wdrażanie strategii rozwoju programów pomocowych,
- utrzymanie oraz rozwój programów pomocowych skierowanych do osób chorych i ich rodzin,
- projektowanie i planowanie działań pomocowych (usług) oraz ich marketing i promocja,
- rozwój portali internetowych programów pomocowych,
- planowanie i wykonywanie budżetu programów,
- identyfikacja potrzeb pacjentów onkologicznych (analizy, badania),
- analiza jakościowa i ilościowa uzyskiwanych rezultatów,
- nadzór nad podległym zespołem (do 5 osób).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków (mile widziane doświadczenie w marketingu - szczególnie produktowym),
- umiejętność prowadzenia analiz/badań oraz wyciągania wniosków,
- biegłość w tworzeniu raportów, analiz oraz kosztorysów projektów,
- zdolności analityczne,
- bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość,
- samodzielność w działaniu, dojrzałość, odpowiedzialność,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- łatwość pisania i redagowania tekstów,
- znajomość zagadnień SEO,
- znajomość Google Analytics,
- umiejętność zarządzania zespołem podległych pracowników.
Dodatkowym atutem będzie:
- dobra znajomość budowy i funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce - szczególnie w obszarze onkologii,
- umiejętność projektowania interakcji oraz zmian systemów informatycznych (portali internetowych).
Oferujemy:
- pracę z sensem,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę pracy,
- kartę MultiSport,
- stabilne zatrudnienie w organizacji pozarządowej o zasięgu międzynarodowym,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o uważne zapoznanie się z wymaganiami stawianymi kandydatom i składanie aplikacji jedynie w przypadku ich spełnienia. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Na zgłoszenia czekamy do 21 marca 2021. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv na adres e.mail: praca@alivia.org.pl z dopiskiem "Koordynator Programów Pomocowych"
Informujemy, że przesyłając dokumenty aplikacyjne, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach, w zakresie niewskazanym w przepisach prawa pracy, przez Fundację Onkologiczną ALIVIA z siedzibą w Warszawie, ul. Wąwozowa 11, 02-796 Warszawa, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Mają Państwo prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Fundacji Onkologicznej ALIVIA na adres e-mail: daneosobowe@alivia.org.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Onkologiczna Alivia, ul. Wąwozowa 11, 02-796 Warszawa (dalej Administrator), jako pracodawca. Mogą Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem poczty elektronicznej: daneosobowe@alivia.org.pl lub na ww. adres siedziby Administratora. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest obowiązek prawny spoczywający na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). W przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w przepisach prawa pracy podstawą prawną ich przetwarzania w ww. celu jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), która może zostać w dowolnym momencie wycofana. Odbiorcami danych osobowych jest personel Administratora oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Podmioty te mają dostęp do danych tylko w zakresie niezbędnym do realizacji spoczywających na nich zadań. Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przechowywane przez 12 miesięcy.
Przysługuje Państwu prawo do:
• żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
• wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
• wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia w nim udziału. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.