Od 20 lat portal ngo.pl bezpłatnie pomaga organizacjom pozarządowym. Pomóż nam pomagać dalej. Wspieraj NGO w PL
Stanowisko wykładowcy/wykładowczyni – psychologa/ psycholożki na studiach Szkoła Edukacji PAFW i UW
Konkurs na stanowisko wykładowcy akademickiego/wykładowczyni akademickiej – psychologa/ psycholożki na studiach podyplomowych „Szkoła Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i Uniwersytetu Warszawskiego”
Studia podyplomowe „Szkoła Edukacji PAFW i UW” to roczne podyplomowe studia kwalifikacyjne dla przyszłych nauczycieli języka polskiego, matematyki, biologii z przyrodą oraz historii i wiedzy o społeczeństwie (zob. http://szkolaedukacji.pl/)) zorganizowane w ramach współpracy Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności oraz Uniwersytetu Warszawskiego.
Założenia:
Szukamy stałego członka/członkini zespołu, który/a:
- poprowadzi (lub będzie współprowadził/a według zasad co-teachingu) przedmioty psychologiczne (m.in psychologię rozwojową, poznawczą), w oparciu o autorski sylabus wpisujący się w ramowy program kształcenia w SE;
- będzie współpracował/a z prowadzącymi przedmiot „Kompetencje wychowawcze i komunikacyjne”, którego celem jest uzyskanie przez studentów pogłębionej świadomości, czym jest rola wychowawcza nauczyciela i jakie dylematy i wybory się z nią wiążą;
- będzie służył/a radą i pomocą w zakresie psychologicznym wykładowcom innych kursów i tutorom w procesie rozwoju profesjonalnego studentów;
- będzie brał/a udział w pracach kadry SE, w szczególności współtworząc i ewaluując program SE;
- poświęci Szkole Edukacji minimum dwa dni pracy w każdym tygodniu, począwszy od 1 czerwca 2021
Oferujemy możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę od 1.08.2021 (wcześniej na umowę-zlecenie), atrakcyjne warunki umowy, pracę w Warszawie (dobrze skomunikowana część Ochoty), w komfortowej przestrzeni edukacyjnej z zapleczem nowoczesnych pomocy dydaktycznych, współpracę z dynamicznym i kreatywnym zespołem osób pasjonujących się edukacją, współudział w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnego programu kształcenia nauczycieli opracowanego we współpracy z Teachers College z Uniwersytetu Columbia w Nowym Jorku oraz ciekawe możliwości dalszego podnoszenia kwalifikacji.
Oczekujemy:
- stopnia naukowego doktora lub doktora habilitowanego w zakresie psychologii (wymóg minimalny to otwarcie przewodu doktorskiego w tej dziedzinie wraz z deklarowaną datą obrony pracy doktorskiej (dla osób, które obejmują zapisy przejściowe dotyczące okresu 30.04.2019 - 31.12.2021) lub ostatni rok studiów doktoranckich oraz załączenie własnej deklaracji złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora;
- doświadczenia w prowadzeniu z sukcesem i zamiłowaniem zajęć ze studentami, nauczycielami lub uczniami;
- znajomości rzeczywistości szkolnej wynikającej z doświadczenia zawodowego, a nie tylko osobistego jako ucznia czy rodzica;
- udokumentowanych (np. publikacjami) zainteresowań w zakresie psychologii edukacyjnej;
- znajomości języka angielskiego w stopniu niezbędnym do pracy z tekstem w tym języku.
Rekrutacja na proponowane stanowisko jest trzyetapowa. W etapie pierwszym analizowane jest dossier kandydata pod kątem opisanego powyżej profilu. Do etapu drugiego (zajęcia pokazowe) i trzeciego (rozmowa) zapraszani są kandydaci wyłonieni przez komisję konkursową, w której uczestniczą przedstawiciele kierownictwa Szkoły Edukacji oraz specjaliści w zakresie wskazanym w ogłoszeniu konkursowym.
Wymagane dokumenty, niezbędne do uczestniczenia w I etapie rekrutacji:
- curriculum vitae;
- odpis dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu naukowego doktora lub doktora habilitowanego w zakresie psychologii (bądź otwarcia przewodu doktorskiego w tej dziedzinie) albo własna deklaracja złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora;
Harmonogram konkursu:
do 25 kwietnia 2021: składanie dokumentów drogą elektroniczną
26 -28 kwietnia 2021: I etap: analiza dossiers kandydatów przez komisję konkursową
do 29 kwietnia 2021: informacja dla kandydatów o decyzji komisji konkursowej w sprawie zakwalifikowania do II etapu
Od 10 maja 2021 (terminy ustalane indywidualnie):
II i III etap: rozmowy w siedzibie SE
do 24 maja 2021: informacja dla kandydatów o decyzji komisji konkursowej i wyniku rekrutacji
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wyżej wymienionych dokumentów na adres: kontakt@szkolaedukacji.pl z dopiskiem Rekrutacja psycholog.
Dodatkowe informacje: Małgorzata Siłka, tel. 505 759 800
Informacja o RODO
Szanując Państwa prywatność i wykonując obowiązek informacyjny w związku z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. uprzejmie informujemy:
W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do dyspozycji.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do PUODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (RODO).
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach statutowych Fundacji Dobrej Edukacji, w szczególności przeprowadzenia rekrutacji.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Dobrej Edukacji mieszcząca się pod adresem: ul. Banacha 2C w Warszawie, telefon: 22 55 43 789, adres e-mail: fde@fde.org.pl.
W Pani/Pana opinii, jakich kompetencji związanych z psychologią szczególnie potrzebują nauczyciele rozpoczynający dziś pracę w polskich szkołach? Prosimy wybrać jedną z nich i zaproponować, w jaki sposób mogłaby być rozwijana w podyplomowym programie kształcenia nauczycieli (nie więcej niż 2 strony tekstu A4, 1800 znaków na stronie).
Jakie zagadnienia psychologiczne wydają się Pani/Panu szczególnie ważne dla przyszłych nauczycieli? Prosimy wybrać jedno - dwa zagadnienia i pokazać ich rolę w kontekście edukacyjnym (nie więcej niż 2 strony tekstu A4, 1800 znaków na stronie);
pisemna wypowiedź na jeden z poniższych tematów: