Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Czy wiesz, że ngo.pl ma swój sklep? Praktyczne poradniki, kursy online Odwiedź sklep.ngo.pl

Reklama
Reklama

Posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą skrupulatną, ale i kreatywną? Interesujesz się tematami społecznymi, potrafisz pisać? Wiesz w jaki sposób prowadzić efektywną komunikację i działania promocyjne? Masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens? Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie!

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

Do naszego Zespołu Komunikacji i Promocji prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista/-tka ds. komunikacji i promocji (KiP)

Do Twoich zadań będzie należało między innymi:

  • prowadzenie i zarządzanie kontem Google Fundacji Avalon, publikowanie ogłoszeń i moderacja opinii
  • analityka, monitorowanie i optymalizacja ruchu internetowego z wykorzystaniem narzędzi Google oraz HotJar, SALESManago
  • tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w sieci Google
  • optymalizacja i ewaluacja - ustalanie mediaplanów
  • optymalizacja budżetów
  • raportowanie efektów działań
  • pozycjonowanie stron internetowych Fundacji Avalon
  • SEO
  • email marketing z wykorzystaniem narzędzi typu SALESManago
  • pomoc w tworzeniu treści tekstowych na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami

Wyślij do nas CV, jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/-a w wymiarze 8h dziennie (7h dziennie jeżeli posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności);
  • posiadasz umiejętności analityczne i potrafisz wysnuwać wnioski z prowadzonych działań;
  • masz dużą wiedzę popartą doświadczeniem praktycznym w zakresie systemów reklamowych sieci Google;
  • posiadasz doświadczenie w zakresie analityki stron internetowych i potrafisz je przełożyć na praktyczne działania;
  • posiadasz znajomość trendów w zakresie marketingu online;
  • masz dużą wiedzę popartą praktycznym doświadczeniem w zakresie SEO;
  • znasz środowisko WordPress;
  • posiadasz umiejętności content marketingowe oraz copywriterskie;
  • znasz proste programy graficzne;
  • lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz;
  • masz rozwinięte kompetencje kulturowe a także wrażliwość społeczną i empatię;
  • mile widziane certyfikaty potwierdzające posiadane kompetencje w zakresie marketingu online.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Jesteśmy różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
  • ·Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja
  • ·Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w nowoczesnej komunikacji digital
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
  • Po okresie próbnym, do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych
  • Swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie

Swoje CV z podeślij na adres rekrutacja@fundacjaavalon.pl W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami, które możemy poprosić o wykonanie prostego zadania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 13 maja 2022 do 3 czerwca 2022
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.