Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Masz doświadczenie marketingowe, umiesz świetnie pisać i chcesz pracować dla zwierząt? To ogłoszenie jest dla Ciebie!
Miejsce pracy: praca zdalna (z lokalizacji w Polsce)
Wymiar pracy: cały etat (40 godzin tygodniowo)
Wynagrodzenie miesięczne: 7915 - 8330 zł brutto
Zgłoszenia: rekrutacja poprzez formularz zgłoszeniowy.
Prosimy o załączenie CV i listu motywacyjnego do formularza w jęz. polskim i angielskim. Kandydatów i kandydatki prosimy o podanie miasta zamieszkania w swoim CV.
Ważne! Pamiętaj o dodaniu klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Kim jesteśmy? Compassion Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Compassion In World Farming działającej na rzecz poprawienia losu zwierząt hodowlanych, promocji diet roślinnych i zmiany rolnictwa w kierunku bardziej przyjaznego środowisku. Mamy swój udział w kampaniach, które przyniosły realne zmiany dla zwierząt. Jesteśmy ludźmi, którzy niesprawiedliwość wobec zwierząt traktują osobiście. I zupełnie nie przesadzając – tak, chcemy zmienić świat!
Kogo szukamy? Osoby, która umie redagować emocjonalne treści skierowane wprost do konkretnej grupy odbiorców. Osoby obeznanej w cyfrowych kanałach, która umie zbudować kampanię w Meta Ads i poprowadzić ją tak, by osiągała świetne wyniki. Jeśli wiesz, jak dotrzeć do ludzi z przekazem o zwierzętach hodowlanych – czekamy właśnie na Ciebie!
Nasze wymagania:
- udowodnione doświadczenie w digital fundraisingu lub marketingu,
- biegłość w tworzeniu perswazyjnych tekstów skierowanych do różnych grup odbiorców,
- umiejętność tworzenia angażujących, multimedialnych treści fundraisingowych lub marketingowych (e-maile, wysyłki listów, media społecznościowe, landing page),
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych (Meta Ads, Google Ads),
- silne umiejętności analityczne i zdolność do optymalizacji kampanii,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i doskonała biegłość w języku polskim,
- kreatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy zespołowej i współpracy,
- doświadczenie w sektorze NGO oraz znajomość narzędzi takich jak Canva Pro, Salesforce, Umbraco, Engaging Networks będzie dodatkowym atutem,
- rozumienie Misji i Wizji fundacji Compassion Polska, szczera troska o los zwierząt hodowlanych i naszej planety.
Co oferujemy?
- stanowisko Specjalisty/ki ds. Fundraisingu,
- umowę o pracę (na okres 12 miesięcy z 3-miesięcznym okresem próbnym),
- prywatną opiekę medyczną,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- służbowy laptop,
- poczucie realnego wpływu na poprawę losu zwierząt hodowlanych,
- udział w ciekawych międzynarodowych projektach i światowych kampaniach,
- pracę w trybie zdalnym z okazjonalnymi spotkaniami w Poznaniu lub Warszawie,
- pracę w małym i zgranym zespole w sektorze NGO.