Instrukcja, terminy – wszystkie niezbędne informacje do złożenia sprawozdania Poradnik o sprawozdaniu finansowym za rok 2022. Sprawdź
Pośrednik pracy w Centrum Wsparcia i Integracji "Krok do pracy" - Katowice
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Fundacja Innowacja i Wiedza w partnerstwie z The International Rescue Committee (IRC) rozpoczęła realizację projektu wsparcia w zatrudnieniu i przedsiębiorczości w Katowicach. Głównym celem projektu jest zaoferowanie uchodźcom z Ukrainy usług ułatwiających ich integrację z lokalnym rynkiem pracy i społeczeństwem. W tym celu Fundacja Innowacja i Wiedza i IRC otworzyli Centrum Wsparcia i Integracji "Krok do pracy" w Katowicach. Centra zapewnią szeroki zakres usług, w tym m. in.: doradztwo w zakresie zatrudnienia, wsparcie przedsiębiorczości i dotacje dla mikro firm, szkolenia zawodowe, szkolenia miękkie jak budowanie umiejętności społecznych, pośrednictwo zawodowe, prawne i wsparcie w tłumaczeniach.
Lokalizacja: Katowice, ul. Chorzowska 6
Opis stanowiska:
Kontakt z lokalnymi pracodawcami w celu wyszukania ofert pracy oraz stworzenie usystematyzowanej bazy ofert pracy dla klientów Centrum, dostosowanych do ich potrzeb i umiejętności.
Zakres obowiązków:
· zapewnienie/znalezienie ofert pracy dla klientów Centrum Wsparcia i Integracji "Krok do pracy", dostosowanych do ich potrzeb i umiejętności,
· realizowanie założonych w programie wskaźników ilościowych i jakościowych dotyczących uzyskania zatrudnienia przez klientów centrum,
· stworzenie usystematyzowanej bazy lokalnych pracodawców, zainteresowanych zatrudnieniem klientów centrum poprzez kontakt telefoniczny i mailowy, wizyty w siedzibach pracodawców oraz z wykorzystaniem innych narzędzi promocyjno-marketingowych,
· przeprowadzanie indywidualnych rozmów z klientami przed lub w chwili przystąpienia do udziału w programie,
· aktywne promowanie działalności centrum wśród pracodawców oraz instytucji partnerskich,
· zapewnienie, że wybrane miejsce pracy beneficjenta spełnia standardy polityki równych szans oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
· przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji niezbędnej do celów kontrolnych,
· przekazywanie niezbędnej dokumentacji zgodnie z wymaganiami i ramami czasowymi określonymi w umowie,
· znajomość zasad funkcjonowania centrum i budowanie przyjaznej atmosfery dla klientów,
· wypracowywanie kontynuacji usług świadczonych w ramach projektu poprzez stały kontakt z klientem,
· wykonywanie innych niezbędnych obowiązków zleconych przez kadrę zarządzającą.
Wymagania:
· wykształcenie wyższe (licencjat, magisterskie),
· doświadczenie w dziedzinie marketingu np. sprzedaży telefonicznej,
· doskonała znajomość lokalnego rynku pracy,
· doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych negocjacji,
· doświadczenie w nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji z wieloma pracodawcami,
· doświadczenie w przeprowadzaniu rozmów kwalifikacyjnych.
Języki:
biegła znajomość języka polskiego oraz podstawowa znajomość języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego będzie mile widziana. Znajomość języka angielskiego jest wskazana, ale nie jest obligatoryjna.
Oferujemy:
- umowę w zależności od preferencji kandydata,
- możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
- elastyczny czas pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Aplikacje (CV) prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@fiiw.pl . Prosimy o wpisanie w tytule wiadomości nazwę stanowiska, na którą Państwo aplikują. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.