Piszesz wniosek o dotację, mały grant do urzędu miasta, gminy? Jak wypełnić formularz wniosku? Zamów poradnik ngo.pl
Szukamy Specjalisty/ki ds. zbiórek żywności i obsługi administracyjnej grantów
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Federacja Polskich Banków Żywności to ogólnopolska organizacja pożytku publicznego, której celem jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz ograniczanie niedożywienia poprzez działalność własną i wspieranie Banków Żywności.
Poszukujemy osoby do pracy w biurze w Warszawie na stanowisku:
Specjalista ds. zbiórek żywności i obsługi administracyjnej grantów (cały etat)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
1. Koordynacja Zbiórek Żywności (w szczególności dwóch głównych zbiórek: Wielkanocnej i Świątecznej Zbiórka Żywności):
o obsługa aplikacji zbiórkowej (komunikaty do BŻ, sieci handlowych, monitoring zgłaszania sklepów do zbiórki)
o koordynacja zbiórek (bieżący kontakt z Sieciami handlowymi i Bankami Żywności, pilnowanie harmonogramu),
o zgłaszanie i rozliczenie efektów zbiórki do odpowiedniego organu (zgodnie z ustawą)
o obsługa administracyjna zbiórki i jej ewaluacja
o reagowanie na sytuacje problemowe.
o obsługa charytatywnego sklepu zbiórkowego online
o współpraca z zespołem komunikacji
o koordynacja mniejszych zbiórek żywności, w zależności od potrzeb
2. Kompleksowa administracyjna obsługa otrzymanych przez Federację grantów.
W tym:
o przygotowanie umów dla Banków Żywności,
o monitoring w zakresie: zawarcia umów, ich realizacji, zbierania danych z raportów od Banków Żywności.
o bezpośrednie kontakty z przedstawicielami Bankami Żywności.
o obsługa dostawców usług i podwykonawców w zakresie przygotowania i zawarcia umów.
o współpraca z kluczowymi działami Federacji, odpowiedzialnymi za: księgowość, edukację i rozwój oraz komunikację.
Szukamy osoby, która:
lubi częsty kontakt z osobami, na rzecz których pracuje (głownie przez telefon, mail/ aplikacje zbiórkową w przypadku zbiórki),
dobrze odnajduje się w dynamicznej sytuacji zadaniowej, przy dużej liczbie telefonów i maili w jednym czasie,
lubi uczyć się nowych programów i narzędzi informatycznych oraz odnajduje się w pracy z ich wykorzystaniem.
dokładnej i sumiennej
ze zdolnościami analitycznymi
Wymagania:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, szczególnie programu MS Excel
wysokie zdolności komunikacyjne – wysoka kultura w komunikacji i cierpliwość
bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji czasu pracy
·- samodzielność, entuzjazm oraz przekonanie do misji Banków Żywności;
Dodatkowymi atutami będą:
doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej
język angielski
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- pracę w organizacji z ponad 25-letnim doświadczeniem
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia
pracę w modelu hybrydowym (możliwość częściowej pracy zdalnej)
elastyczność w sposobie zatrudnienia (samozatrudnienie, bezosobowy fundusz płac lub umowa o pracę)
pakiet ubezpieczenia medycznego po okresie próbnym.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV w terminie do 3 lutego 2023 r. na adres mailowy: rekrutacja@bankizywnosci.pl
(w temacie wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska). Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty w największym stopniu spełniające nasze kryteria.