Jak uzyskać status OPP i jak go nie stracić Zacznij w 2024 r. zbierać 1,5 % podatku. Sprawdź jak >
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Do zespołu Fundacji Instytut Otwarta Przestrzeń poszukujemy specjalistki_ty ds. komunikacji i fundraisingu, która_y wspólnie z nami będzie tworzyć i realizować, pierwszą w historii organizacji strategię fundraisingu i komunikacji. Poszukujemy osoby, która będzie prowadzić komunikację Fundacji w mediach społecznościowych, nawiąże relacje z mediami i zadba o widoczność naszej organizacji, a także będzie budować relacje z biznesem i instytucjami oraz pozyskiwać granty i darowizny indywidualne na potrzeby finansowania naszej działalności.
Jeśli bliskie są Ci nasze wartości i chcesz wspierać nas w pomocy osobom LGBTQIAP z całej Polski, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji. Twoja praca będzie miała realny wpływ na liczbę osób, którym pomożemy, a także na zakres tej pomocy!
💡 O nas
Fundację Instytut Otwarta Przestrzeń powołaliśmy w 2017 roku, a wraz z nią stworzyliśmy Otwartą Przestrzeń – centrum terapii dla osób LGBTQIAP i ich bliskich. Wizją Fundacji jest dobrostan psychiczny każdej osoby LGBTQIAP w Polsce. Aby urzeczywistnić tę wizję, organizujemy wsparcie, warsztaty rozwojowe, szkolenia profesjonalistek_ów oraz podejmujemy działania psychoedukacyjne w oparciu o aktualną światową wiedzę naukową.
Świadczymy bezpłatną i odpłatną pomoc psychologiczną i seksuologiczną, terapię uzależnień, psychoterapię, trening głosu, a także warsztaty oraz szkolenia. Nasz zespół składa się z prawie trzydziestu osób w zespole terapeutycznym i pięciu osób w zespole organizacyjnym.
🕵 Będziesz odpowiedzialna_y za:
pozyskiwanie funduszy na działania Fundacji, w tym m.in.:
- współtworzenie strategii fundraisingowej Fundacji, z uwzględnieniem długo- i krótkoterminowych planów; przygotowanie i monitoring budżetu tegoobszaru;
- współpracę z biznesem - utrzymywanie relacji z partnerami, pozyskiwanie darowizn, barterów, sponsoringów, przygotowywanie ofert, aktywną sprzedaż szkoleń i warsztatów, obsługę umów, realizację świadczeń sponsorskich;
- współpracę z instytucjami - wyszukiwanie źródeł finansowania, współtworzenie wniosków grantowych;
- współpracę z darczyńcami indywidualnymi - prowadzenie i promocję zbiórek na celowe działania, zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii 1,5%, współpracę z portalami np. Fanimani;
- wybór i wdrożenie narzędzia CRM do obsługi darczyńców oraz jego bieżącą obsługę.
Komunikację i kontakt z mediami, w tym:
- współtworzenie strategii komunikacji Fundacji z uwzględnieniem różnych grup odbiorców (biznes, instytucje, darczyńcy), funkcji komunikacji (edukacyjna, informacyjna, sprzedażowa) i kanałów (strona www, media społecznościowe, ngo.pl, LinkedIn), przygotowanie i monitoring budżetu tego obszaru;
- regularne i bieżące prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), na stronie www fundacji, ngo.pl oraz na LinkedIn;
- zbudowanie relacji z mediami i regularny kontakt z nimi;
- współpracę z ekspertkami_tami w zakresie pozyskiwania materiałów i opracowania treści merytorycznych;
- opracowanie koncepcji nowej strony www Fundacji, koordynację pracy podwykonawców i bieżącą aktualizację publikowanych treści oraz prowadzenie newslettera.
🤓 Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- jesteś wrażliwa_y na wsparcie i pomoc osobom LGBTQIAP, znasz i rozumiesz zagadnienia związane z tą społecznością, czujesz i rozumiesz nasze wartości, które jako Fundacja chcemy głosić;
- cechuje Cię wysoka kultura osobista, szacunek i otwartość dla innych, niezależnie od ich tożsamości płciowej czy seksualnej;
- masz wysokie kompetencje komunikacyjne, zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i zdalnym, w różnych formach, umiesz wsłuchiwać się w potrzeby innych i używasz języka inkluzywnego;
- umiesz pisać historie, które budują więzi i budzą emocje, skłaniają do działania dzięki czemu potrafisz przekonać innych do swoich pomysłów;
- masz doświadczenie w redagowaniu i korekcie tekstów, potrafisz tworzyć różnorodne formy: od tekstów edukacyjnych, oferty, treści na stronę www i mailingowych, po oświadczenia dla mediów;
- masz łatwość w poruszaniu się w mediach społecznościowych i tworzeniu treści: m. in. Facebook, Instagram, Linkedin;
- masz doświadczenie w prowadzeniu działań fundraisingowych i/lub sprzedażowych;
- świetnie organizujesz pracę własną, jesteś samodzielna_y w działaniu;
- bez problemu obsługujesz komputer, urządzenia peryferyjne i oprogramowanie takie jak Office.
Ponadto fajnie gdybyś:
- miała_ł doświadczenie w obsłudze systemów CRM;
- umiała_ł obsługiwać programy graficzne, nagrywać i montować materiały video.
🤩 To oferujemy:
- pracę w miejscu, które realizuje na co dzień ważne społecznie działania;
- docelowo samodzielne stanowisko, w ramach którego możesz wykazać się sprawczością, kreatywnością, umiejętnościami liderskimi;
- stałą współpracę, w ramach umowy o pracę, na pełny etat lub ⅘ etatu;
- pracę w trybie stacjonarnym, z możliwością częściowej pracy zdalnej;
- wynagrodzenie zasadnicze na poziomie 5500-6500 zł brutto dla pełnego etatu lub 4400-5200 zł brutto dla 4/5 etatu, w zależności od posiadanego doświadczenia;
- elastyczny czas pracy pozwalający na połączenie potrzeb prywatnych z życiem zawodowym.
🔍 Tak wygląda proces rekrutacji:
- wyślij CV na adres rekrutacja@otwartaprzestrzen.pl oraz uzupełnij krótką ankietę: https://forms.gle/7mNX7png21zSysFh8;
- skontaktujemy się z Tobą w celu przeprowadzenia wstępnej rozmowy telefonicznej;
- właściwa rozmowa rekrutacyjna;
- opcjonalnie zadanie rekrutacyjne, weryfikacja referencji.