Jak założyć organizację pozarządową Dowiedz się, zadaj pytania ekspertce. Przyjdź na webinar >
Regionalny/a Kierownik/czka Operacyjny/a (Field Operations Manager)
Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biura w Toruniu, Olsztynie, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.
Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.
Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze.
Jako Regionalny/a Kierownik/czka Operacyjny/a, będziesz odpowiedzialny za działania operacyjne prowadzone na terenie Afryki, Bliskiego Wschodu oraz Emergency Response.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- rozwój programu pomocy humanitarnej i rozwojowej; przygotowywanie i rekomendacja do wdrożenia działań w tym obszarze
- budowanie i realizowanie strategii według ram globalnej strategii Fundacji
- przygotowanie i rekomendacja do wdrożenia działań pomocy natychmiastowej i rozwojowej
- koordynowanie współpracy pomiędzy wewnętrznymi działami Fundacji
- działania umożliwiające optymalizację kosztów w ramach organizacji
- zarządzanie Zespołem Koordynatorów Biur Krajowych PAH oraz Zespołem Emergency Response (zlecanie zadań, prowadzenie rozmów okresowych, rozwijanie kompetencji pracowników)
- przygotowywanie i prowadzenie wewnętrznych szkoleń merytorycznych
- współpraca z zewnętrznymi audytorami i instytucjami kontroli
- współpraca z zewnętrznymi partnerami w zakresie merytorycznym
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo w zagranicznych Biurach Krajowych PAH
- opracowywanie planów finansowych i zarządzanie budżetem działu
- zarządzanie przepływem informacji
- reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych, rzecznictwo
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- masz co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego w obszarze pomocy humanitarnej i rozwojowej
- posiadasz umiejętności negocjacyjne oraz wiedzę z zakresu zarządzania projektami
- jesteś doświadczony/a w zarządzaniu co najmniej 6 osobowym zespołem w środowisku międzynarodowym
- masz doświadczenie w zarządzaniu projektami o wartości min. 1 mln USD w różnych kontekstach geograficznych ( w tym we Wschodniej Afryce)
- masz wykształcenie wyższe (magister). Preferowane kierunki: stosunki międzynarodowe, zarządzanie lub pokrewne
- posługujesz się biegle językiem językiem angielskim na poziomie zaawansowanym (C1)
- wykazujesz gotowość i brak przeciwskazań zdrowotnych do wyjazdów służbowych poza Polskę
- masz prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- pracę w modelu hybrydowym – 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
- dodatkowe dni wolne w ciągu roku
- benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 20 maja 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.