Zobacz, jak organizacje stosują narzędzia fundraisingu Narzędzia fundraisingu w Polsce. Kup poradnik PDF >
Dołącz do naszego zespołu na stanowisku Specjalisty ds. Zamówień i Administracji i bądź częścią jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Nasza misja to nie tylko praca – to szansa na bycie częścią organizacji, która realnie zmienia życie innych. Razem pokonujemy bariery! Co nas wyróżnia? Ciągłe poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań, dynamiczne projekty i zaangażowanie w zmianę społeczną. Jeśli chcesz być częścią tej misji i jednocześnie czerpać satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, to czekamy na Ciebie!
Do naszego Działu Administracji i HR prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. zamówień i administracji.
Do Twoich zadań będzie należało:
- Prowadzenie i obsługa zamówień dla Fundacji, w tym opisywanie faktur dotyczących zamówień.
- Dokonywanie reklamacji i zwrotów.
- Wyszukiwanie i porównywanie ofert dotyczących zamówień.
- Nadzór nad sprzętem służbowym, rozdysponowywanie sprzętu, archiwizacja protokołów przekazania sprzętu.
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Masz doświadczenie w obszarze Administracji.
- Posługujesz się programem Excel w stopniu umożliwiającym prowadzenie baz danych, ewidencji.
- Posiadasz rozwinięte umiejętności zarządzania sobą w czasie, jak również umiejętności współpracy w zespole.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale jeśli jesteś zdolny/zdolna i gotowy/gotowa do nauki, również zachęcamy do aplikowania.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Posiadamy fajny, różnorodny, dynamiczny i wspierający zespół, w którym dobrze się pracuje.
- Będziesz pracować w dużej i uznanej, a jednocześnie jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce.
- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę.
- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
- Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze administracji w organizacji pozarządowej.
- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce.
- Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.
- U nas masz elastyczność – część pracy możesz wykonywać w zaciszu domowym, dzięki czemu lepiej zrównoważysz życie zawodowe i prywatne.
- Proponujemy wynagrodzenie w wysokości 5596,43 zł brutto
Planowane zatrudnienie od zaraz.
Swoje CV podeślij na adres rekrutacja@fundacjaavalon.pl, w tytule maila wpisując stanowisko: Specjalista ds. zamówień i administracji, w treści maila prosimy o podanie oczekiwań finansowych. W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. zamówień i administracji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
Logotyp Fundacji Avalon