Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >
Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biura w Toruniu, Olsztynie, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.
Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.
Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze na stanowisku Kierownika/czki Zespołu Komunikacji i Fundraisingu.
Do Twoich zadań należeć będzie:
· realizacja strategii komunikacji PAH
· wdrożenie strategii fundraisingowej organizacji
· planowanie kampanii społecznych i fundraisingowych
· zarządzanie zespołem, dbanie o rozwój pracowników
· pozyskanie i budowanie trwałych relacji z darczyńcami
· szukanie nowych możliwości finansowania oraz analiza trendów fundraisingowych
· zarządzanie efektywnością działań oraz budżetem zespołu komunikacji i fundraisingu
· reprezentowanie PAH w kontaktach zewnętrznych
· kreowanie wizerunku PAH
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli posiadasz:
· doświadczenie w fundraisingu indywidualnym i biznesowym
· portfolio w promowaniu marek, pisaniu i zarządzaniu kreatywnymi briefami na potrzeby kampanii oraz wcześniejsze sukcesy fundrasingowe
· doświadczenie na stanowisku koordynacyjnym i w zarządzaniu zespołem
· dobrą znajomość pakietu Microsoft Office
· zaawansowaną znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
· wykształcenie wyższe
· wysokie umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i organizacyjne
· umiejętność efektywnego planowania i określania priorytetów
· samodzielność i kreatywność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
· gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
To oferujemy:
· pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- hybrydowy model pracy – do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
- elastyczne godziny pracy
- bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
- dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05, 24.12
- możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
- swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code'u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
- benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 29 listopada 2024 r . włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.