Nowość: ABC obowiązków organizacji pozarządowych Księgowość, sprawozdawczość, RODO. Skorzystaj z kursu eduNGO >
We współpracy z Dyrektorką ds. Rzecznictwa, Kampanii, Komunikacji i Mediów (ACCM) Koordynator/-ka ds. Kampanii Rzeczniczych i Społecznych będzie koordynować przebieg kluczowych strategicznych kampanii związanych z pracą Save the Children w Polsce. Koordynator/-ka ds. kampanii rzeczniczych i społecznych będzie także wspierać rozwój różnych produktów rzeczniczych i komunikacyjnych, opracowywanie materiałów informacyjnych oraz inne projekty.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Opracowywanie i wdrażanie strategii kampanii rzeczniczych i społecznych zgodne z misją i celami Save the Children.
- Koordynowanie realizacji kampanii od koncepcji do ich zakończenia, w tym organizowanie wydarzeń i innych działań.
- Współpraca z Dyrektorką zespołu ds. Rzecznictwa, Kampanii, Komunikacji i Mediów w budowaniu skutecznej, szerokiej bazy zwolenników wspierających cele kampanii Save the Children.
- Budowanie i utrzymywanie partnerstwa z innymi organizacjami pozarządowymi, organizacjami społeczeństwa obywatelskiego, w szczególności z grupami/aktywistami na rzecz praw dziecka, młodzieżą, organizacjami kierowanymi przez uchodźców i organizacjami społecznymi, instytucjami rządowymi i innymi stronami zainteresowanymi wzmacnianiem wpływu naszych kampanii.
- Reprezentowanie Save the Children Polska w zewnętrznych spotkaniach i konferencjach związanych z tematyką kampanii.
- Zarządzanie budżetem kampanii.
- Współpraca ze Specjalistką ds. Komunikacji, biurami krajowymi i biurem regionalnym Save the Children w kwestiach związanych z kampaniami.
- Wsparcie w organizacji i realizacji wydarzeń zewnętrznych w celu wzmocnienia stanowiska Save the Children Polska w kwestiach praw dziecka.
- Opracowywanie briefów, raportów, stanowisk i innych materiałów wspierających cele kampanii.
- Zapewnienie większej widoczności działań rzeczniczych i kampanii wewnątrz organizacji oraz zewnętrznie.
- Wdrażanie strategii zwiększających widoczność i wiarygodność Save the Children Polska wśród docelowych odbiorców.
- Współpraca z decydentami i ustawodawcami w celu promowania polityki i prawodawstwa przyjaznego dzieciom.
- Wsparcie zespołu ACCM we włączeniu priorytetów rzecznictwa i kampanii do ofert kierowanych do różnych instytucji i organizacji w celu dofinansowania projektów prowadzonych przez Save the Children Polska.
KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE:
Niezbędne
- Wykształcenie co najmniej na poziomie licencjackim.
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii i działań rzeczniczych.
- Doświadczenie w opracowywaniu materiałów promocyjnych dla organizacji NGO lub innych podobnych organizacji.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Doskonałe zrozumienie potrzeb komunikacyjnych i informacyjnych w zakresie kampanii, rzecznictwa, zbierania funduszy i działań medialnych.
- Silne umiejętności wywierania wpływu.
- Umiejętność pisania i mówienia w języku polskim i angielskim na poziomie min. C1.
Pożądane
- Doświadczenie w pracy za granicą w ramach programów humanitarnych lub rozwojowych.
- Biegła znajomość języka ukraińskiego.
OFERUJEMY:
- 100% płatny okres pierwszych 30 dni nieobecności chorobowej
- Pakiet prywatnej opieki medycznej (koszt pokrywany przez pracodawcę)
- Dofinansowanie zajęć sportowych- Multi-Sport (koszt pokrywany w całości przez pracodawcę)
- Dodatki finansowe dla pracowników- rodziców dzieci do lat 6
- Dodatkowe dni wolne
- 30 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego dla każdego pracownika
- Swobodna atmosfera pracy, brak dress code’u
- Możliwość kształtowania kompetencji w międzynarodowej organizacji z ponad 100-letnią historią
- Szkolenia i rozwój
- Dodatkowe dni wolne
- Umowa o pracę
- Spotkania integracyjne