Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Reklama

Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biura w Toruniu, Olsztynie, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.

Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.

Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Rozwijanie standardów bezpieczeństwa PAH oraz wzmacnianie świadomości w zakresie bezpieczeństwa wśród pracowników w kraju i zagranicą
  • Analiza ryzyka i danych dot. bezpieczeństwa obszarów, na których działa PAH, inicjowanie działań prewencyjnych na podstawie tych analiz
  • Regularne kontrole funkcjonowania systemu bezpieczeństwa PAH na terenie kraju i w biurach krajowych PAH (Kenia, Somalia, Sudan Południowy, Jemen, Madagaskar, Ukraina)
  • Wsparcie Dyrektorów Biur i personelu Security w biurach krajowych PAH w zakresie bezpieczeństwa
  • Uczestnictwo w działaniach zespołów zadaniowych i kryzysowych PAH
  • Przygotowywanie budżetu Zespołu Global Security, wsparcie biur krajowych w tym zakresie
  • Sporządzanie i nadzorowanie implementacji planów bezpieczeństwa, nowych procedur, planów ewentualnościowych
  • Prowadzenie procesu przygotowań personelu do pracy w biurach krajowych (briefingi i szkolenia)
  • Zakup sprzętu bezpieczeństwa, nadzorowanie jego przechowywania i gotowości do użycia
  • Wzmacnianie współpracy PAH z innymi organizacjami w zakresie bezpieczeństwa
  • Wsparcie procesu pozyskiwania i realizowania ubezpieczeń dla pracowników

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli posiadasz:

  • Min. 5-letnie doświadczenie w bezpieczeństwie międzynarodowych działań NGO
  • Min. 10-letnie doświadczenie w obszarze związanym z relacjami międzynarodowymi, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku globalnym lub regionalnym
  • Praktyczne doświadczenie z poniższych obszarów: bezpieczeństwo fizyczne, bezpieczeństwo i higiena pracy, zdrowie i wellbeing, sprawy międzynarodowe, zarządzanie kryzysowe, ocena ryzyka
  • Gotowość i brak przeciwskazań do wyjazdów poza Polskę w rejony działań PAH (praca poza granicami kraju przez ok. 4 miesiące w roku)
  • Bardzo wysoka świadomość swoich reakcji w stresujących sytuacjach i skuteczna umiejętność radzenia sobie z nimi
  • Wyższe wykształcenie
  • Biegłą znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1)
  • Czynne prawo jazdy kat. B

To oferujemy:

  • pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
  • pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • hybrydowy model pracy – do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
  • elastyczne godziny pracy
  • bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
  • dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05, 24.12
  • możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
  • swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code'u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
  • benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny

Aplikuj do PAH!

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 29 listopada 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Polska Akcja Humanitarna
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 13 listopada 2024 do 14 grudnia 2024
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.