Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Reklama

Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biura w Toruniu, Olsztynie, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.

Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.

Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze na stanowisku Specjalista/ka ds. logistyki!

Logistyka Humanitarna należy do działu operacyjnego, wspierającego. Zajmuje się całym łańcuchem dostaw od zakupów, poprzez transport i magazynowanie, aż po dystrybucję, z czego zakupy stanowią ok 70% naszych zadań. W HQ w Warszawie zajmujemy się głównie zakupami dla innych działów np. komunikacji, bezpieczeństwa itp., czasem również wspieramy nasze zespoły zagraniczne w trudniejszych procesach międzynarodowych zakupów. Wszystkie procesy wykonujemy zgodnie z procedurami i regulacjami obowiązującymi w sektorze humanitarnym. Innym zadaniem jest rejestracja i zarządzaniem środkami trwałymi organizacji.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przeprowadzanie procesów zakupowych zgodnie z wytycznymi i procedurami fundacji
  • prowadzenie rejestrów zakupowych i archiwizacja wymaganej dokumentacji zgodnie z procedurami PAH
  • analizowanie i ocenianie ofert na produkty i usługi
  • monitorowanie zamówień i terminów dostaw
  • ścisła współpraca z innymi działami organizacji, w Polsce i zagranicą (np. w przypadku zamówień międzynarodowych, rejestracji środków trwałych i innych działań w zależności od potrzeb)
  • wsparcie w zarządzaniu środkami trwałymi – w zakresie rejestracji w bazie danych, przechowywania, napraw, transportu, inwentaryzacji, itp.
  • okazjonalne wsparcie w zarządzaniu flotą i/lub magazynem

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli posiadasz:

· co najmniej 1 rok doświadczenia w branży zakupowej lub logistycznej. Posiadasz wiedzę z tych obszarów

· doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z dostawcami. Prowadzisz korespondencję pisemną w sposób profesjonalny

· chęci do pracy w sektorze organizacji non-profit

· umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i indywidulanie

· znajomość pakietu MS Office – szczególnie program Excel

· wykształcenie wyższe

· gotowość do krótkookresowych wyjazdów na terenie Polski i za granicą

· umiejętność pracy pod presją w dynamicznie zmieniającym się środowisku

· biegłą znajomość języka angielskiego (poziom min. B2) w mowie i piśmie; język francuski (poziom min B1) będzie dużym atutem

· czynne prawo jazdy

To oferujemy:

· pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie

  • pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • hybrydowy model pracy – do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
  • elastyczne godziny pracy
  • bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
  • dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05, 24.12
  • możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
  • swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code'u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
  • benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 21 listopada 2024 r . włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Polska Akcja Humanitarna
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 21 października 2024 do 21 listopada 2024
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.