Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >
Pracownik biurowo-administracyjny w Środowiskowym Domu Samopomocy
Organizacja pozarządowa poszukuje pracownika do prowadzenia spraw biurowo-administracyjnych w Środowiskowym Domu Samopomocy "Ognik" w Poznaniu przy ulicy Marcelińskiej 58.
Praca od 1 stycznia 2025 r., w wymiarze 1 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
Wynagrodzenie miesięczne od 5 300,00 zł brutto plus dodatek motywacyjny w wysokości 1 000,00 zł brutto.
Wymagania niezbędne
1. Wykształcenie wyższe (administracja, zarządzanie, ekonomia, finanse itp.).
2. Znajomość przepisów zawartych w:
Kodeksie postępowania administracyjnego,
Kodeksie Pracy,
ustawie o finansach publicznych,
ustawie o rachunkowości,
ustawie o pomocy społecznej,
ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
przepisach wykonawczych do w/w ustaw.
Wymagania dodatkowe:
1. Posiadanie odpowiedniej wiedzy z zakresu księgowości.
2. Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych.
3. Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
4. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, Internet, Excel oraz urządzeń biurowych.
5. Wysoka kultura osobista i komunikatywność.
6. Dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.
7. Inicjatywa i samodzielność.
8. Dobry kontakt z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i z innymi zaburzeniami psychicznymi.
Zakres zadań:
1. Obsługa biura ŚDS, kontrola nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą, sporządzanie pism.
2. Prowadzenie spraw kadrowych jednostki (prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, spraw związanych z przyjęciem, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem pracownika, sporządzanie list obecności, ewidencji czasu pracy, kart urlopowych, wydawanie skierowań na badania okresowe pracowników i kontrola nad terminami ważności tych badań, zgłoszenie na szkolenia BHP i kontrola nad terminami ważności tych szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej pracowników, rozliczanie kart drogowych, rozliczanie delegacji służbowych i innych dowodów wynikających ze stosunku pracy).
3. Nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej uczestników ŚDS (kompletowanie dokumentacji, współpraca z filiami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie dot. wydawania decyzji kierujących do ŚDS, prowadzenie ewidencji obecności uczestników, sporządzanie sprawozdań).
4. Prowadzenie kasy oraz dokumentacji dysponowania środkami finansowymi (KP, KW, Raporty kasowe).
5. Prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie: opisywania faktur i rachunków oraz innych dokumentów finansowych przed przekazaniem do księgowości, wprowadzania faktur do systemu DGSC, dekretowania i księgowania dokumentów związanych z ewidencją środków pozyskanych i wydatkowanych, bieżącego monitorowania realizacji planu finansowego w zakresie prowadzonej ewidencji, miesięcznego uzgadniania kont rozrachunkowych, analitycznych i syntetycznych, przygotowania zestawień i raportów zgodnie ze zleceniem Kierownika i Głównego Księgowego.
6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia ośrodka.
7. Dbanie o logistykę zaopatrzenia ŚDS.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji