Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >
NABÓR KONKURSOWY - szczegóły w linku
https://opsochota.bip.warszawa.pl/web/opsochota.bip.warszawa.pl/-/inspektor-ds-administracyjnych
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
02-361 Warszawa ul. Przemyska 11
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. administracyjnych
w Zespole Administracyjno-Gospodarczym
Wymiar etatu - 1 etat – umowa o pracę
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
1. Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji Ośrodka a w szczególności:
obsługa administracyjno-biurowa Dyrektora i Zastępcy Dyrektora
prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora i Zastępcy Dyrektora
prowadzenie rejestrów przyporządkowanych jednolitym rzeczowym wykazem akt Dyrekcji Ośrodka, w tym rejestru skarg i wniosków
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Ośrodka
obsługa poczty elektronicznej i systemu e Puap
obsługa organizacyjno-techniczna Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej
kontakty z sekretariatami instytucji współpracujących z Ośrodkiem
2. Analiza i kontrola wydatków; zaopatrywanie w niezbędne materiały biurowe, druki i środki czystości, itp.; prawidłowy podział tych środków,
3. Dokonywanie zakupów na potrzeby Ośrodka (zamawianie prenumeraty prasy, czasopism i literatury fachowej).
4. Wydawanie artykułów biurowych pracownikom Ośrodka, środków czystości i higieny osobistej oraz pozostałych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
Miejsce pracy:
Praca w budynku Ośrodka na 3 piętrze. Bezpieczne warunki pracy. Ciągi komunikacyjne dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Budynek wyposażony jest w podjazd. Do budynku umożliwiony wjazd wózkiem inwalidzkim. Lokal nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku jest winda. Bezpieczne warunki pracy.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą innych urządzeń biurowych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie; o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
· nieposzlakowana opinia
· wymagane wykształcenie wyższe/średnie, 3/5 lat stażu pracy, 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze merytorycznym
· znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel)
Wymagania dodatkowe:
· mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych
· pożądane kompetencje: samodzielność, efektywność działania, komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów;
· umiejętność pracy w zespole
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
· curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (podpisane odręcznie)
· list motywacyjny (podpisany odręcznie)
· kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
· kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu - zawierające okres zatrudnienia – w przypadku pozostawania w stosunku pracy
· oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii, o posiadanym obywatelstwie (podpisane odręcznie) - (wzór oświadczenia stanowi załącznik 1)
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby prowadzonej rekrutacji (podpisane odręcznie) - (wzór oświadczenia stanowi załącznik 2)
· kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
· osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego
Uprzejmie informujemy, iż osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów:
na adres email- kadry@opsochota.waw.pl
ePUAP
w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
listownie na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11
z dopiskiem na kopercie: „Inspektor-ZAG”
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie
do dnia 25.11.2024 r.
Oferty odrzucone – w przypadku ich nieodebrania przez kandydata po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone