Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >
NABÓR KONKURSOWY - szczegóły w linku
https://opsochota.bip.warszawa.pl/web/opsochota.bip.warszawa.pl/-/kierownik-zespolu-pomocy-uslugowej
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
02-361 Warszawa ul. Przemyska 11
Ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Kierownik Zespołu Pomocy Usługowej
Wymiar etatu – 1 etat - umowa o pracę
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
1. Kierowanie pracą zespołu, zapewnienie właściwej pracy zespołu i jego sprawnego funkcjonowania.
2. Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników w zakresie udzielania świadczeń pomocy społecznej.
3. Nadzór nad prawidłowością postępowań w sprawach świadczeń pomocy społecznej prowadzonych przez podległych pracowników oraz realizacją świadczeń.
4. Nadzór nad prowadzeniem postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji zgodnie z udzielonymi upoważnieniami.
5. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań określonych dla zespołu w regulaminie organizacyjnym.
6. Współpraca z podmiotami działającymi na rzecz pomocy społecznej, świadczącymi usługi opiekuńcze i kontrola jakości świadczonych usług. Bieżąca współpraca z CUS.
7. Koordynowanie współpracy z przedstawicielami wykonawców usług. Nadzór nad terminowością i jakością świadczonych usług. Weryfikacja prawidłowości rozliczeń z wykonanych usług, zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami.
8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków, w tym przetwarzanie danych osobowych w systemie informatycznym i nieinformatycznym.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
Miejsce pracy:
Praca w budynku Ośrodka na 2 piętrze. Bezpieczne warunki pracy. Ciągi komunikacyjne dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Budynek wyposażony jest w podjazd. Do budynku umożliwiony wjazd wózkiem inwalidzkim. Lokal nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku jest winda. Bezpieczne warunki pracy.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą innych urządzeń biurowych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie; o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
· nieposzlakowana opinia
· wykształcenie wyższe
· wymagany staż pracy min. 5 lat
· min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze pomocy społecznej
· 1 rok doświadczenia w kierowaniu tj.:
udokumentowane doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczej lub
udokumentowane doświadczenie w kierowaniu projektem (brak formalnej funkcji kierowniczej) lub
doświadczenie w koordynowaniu działań innych pracowników (brak formalnej funkcji kierowniczej)
· znajomość: ustawy o pomocy społecznej, Ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych
· znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) i umiejętność sprawnej obsługi komputera
Wymagania dodatkowe:
· wykształcenie z zakresu pracy socjalnej, polityki społecznej, pedagogiki, pedagogiki specjalnej, psychologii, socjologii, politologii lub nauki o rodzinie
· doświadczenie w kierowaniu ludźmi w jednostce pomocy społecznej
· znajomość programu POMOST
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
· curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (podpisane odręcznie)
· list motywacyjny (podpisany odręcznie)
· kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
· kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu - zawierające okres zatrudnienia – w przypadku pozostawania w stosunku pracy
· oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii, o posiadanym obywatelstwie (podpisane odręcznie) - (wzór oświadczenia stanowi załącznik 1)
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby prowadzonej rekrutacji (podpisane odręcznie) - (wzór oświadczenia stanowi załącznik 2)
· kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
· osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego
Uprzejmie informujemy, iż osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów:
na adres email- kadry@opsochota.waw.pl
ePUAP
w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
listownie na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11
z dopiskiem na kopercie: „Kierownik ZPU”
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie
do dnia 25.11.2024 r.
Oferty odrzucone – w przypadku ich nieodebrania przez kandydata po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone