Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia studentów z niepełnosprawnościami

14 listopada 2024 11:41
Reklama
Reklama

Biuro ds. osób z niepełnosprawnościami (BON) jest biurem działającym w ramach struktur administracyjnych Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, którego celem jest wspieranie procesów na rzecz zapewniania pełnej dostępności uczelni.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszego zespołu osoby odpowiedzialnej za komunikację i bieżące wsparcie studentów z niepełnosprawnościami.

Obowiązki:

  • prowadzenie indywidualnych konsultacji i spotkań ze studentami z niepełnosprawnościami w celu zapewnienia dopasowanego do zróżnicowanych potrzeb wsparcia;
  • planowanie i organizacja wsparcia oferowanego przez BON, np. dostosowanych lektoratów z j. obcego, alternatywnych zajęć sportowych, indywidualnych i grupowych konsultacji psychologicznych, wsparcia asystentów dydaktycznych, tłumaczy j. migowego;
  • współpraca z dziekanami, wykładowcami i pracownikami działów administracyjnych uczelni odpowiadającymi za obsługę studentów i adaptację procesu kształcenia;
  • prowadzenie dokumentacji dot. udzielanego wsparcia;
  • wsparcie zespołu BON w organizacji nowych działań i projektów.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe  na kierunku pedagogika specjalna lub pokrewne – bardzo przydatne w codziennej pracy ale osoby z innym wykształceniem i pasją do pracy w obszarze dostępności są również mile widziane;
  • doświadczenie w pracy z osobami ze szczególnymi potrzebami, w tym osobami z niepełnosprawnościami;
  • znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację i prowadzenie podstawowej korespondencji;
  • samodzielność i umiejętność pracy w zespole;
  • rzetelność i skrupulatność.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu, perspektywę dalszego, stabilnego zatrudnienia;

  • pracę w doświadczonym i wspierającym się zespole (obecnie 6 osób);

  • pracę w dobrze skomunikowanym z centrum miasta miejscu (k. CH Arkadia), w nowoczesnym biurze z dobrą kawą z ekspresu😉;

  • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, warsztatach, innowacyjnych projektach;

  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;

  • dofinansowanie do karty Multi Sport.

Nasze biuro to dynamiczne miejsce pracy, często wymaga od nas podejmowania nowych działań, szukania niestandardowych rozwiązań, jak również stwarza przestrzeń na realizację własnych pomysłów. Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, otwartą na ludzi i nowe pomysły – zapraszamy!

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres:  bon@vizja.pl do 29 listopada  2024 r. W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia studentów z niepełnosprawnościami. Prosimy aby w CV zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Wybrane osoby zaprosimy na rozmowy kwalifikacyjne. Aplikacje będą rozpatrywane na bieżąco. Dziękując wszystkim zainteresowanym informujemyże odpowiemy na wybrane aplikacje.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
Strona internetowa:
http://www.vizja.pl
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 14 listopada 2024 do 5 grudnia 2024
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.