Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >
Inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów w CKS
Szukamy osoby do zespołu na stanowisko inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów w Wydziale Wzmacniania Wspólnoty Lokalnej.
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 18 listopada 2024 r.
Zakres zadań:
- koordynacja, przygotowanie projektów, w tym przygotowanie wniosków o finansowanie projektów, nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów,
- przygotowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji,
- prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów w ramach poszczególnych projektów,
- współpraca z otoczeniem rynkowym - naukowym, pozarządowym i gospodarczym,
- prowadzenie rejestrów, ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów.
Charakterystyka pracy:
- przygotowanie i prowadzenie projektów społecznych,
- prowadzenie portali, stron internetowych i profili w mediach społecznościowych,
- informowanie i promowanie działań związanych ze wspieraniem rozwoju wspólnot lokalnych w Warszawie,
- współpraca finansowa i pozafinansowa z organizacjami pozarządowymi,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro I. Na piętro można dostać się windą. Drzwi do pomieszczeń pracy oznaczone są systemem braille-a. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi wejściowe otwierają się automatycznie. Szerokość korytarzy oraz wind dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Toalety dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na II piętrze w budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta zewnętrznego przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia służbowe.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera2 , w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przygotowaniem projektów do realizacji lub wdrażaniem projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, sumienność, współpraca, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunku: zarządzanie, finanse, administracja samorządowa lub administracja publiczna
- wykształcenie średnie i powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z przygotowaniem projektów do realizacji lub wdrażaniem projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych. W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny, kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopie dokumentów, które potwierdzają posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
- oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji. [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę:
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‐Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje:
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami. Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl)