Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >
Podinspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów w CKS
podinspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów
w Wydziale Wzmacniania Wspólnoty Lokalnej Centrum Komunikacji Społecznej
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 grudnia 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
· przygotowywanie projektów oraz wniosków o ich finansowanie,
· realizacja i rozliczanie projektów, przygotowywanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji, prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów,
· współpraca z otoczeniem rynkowym - naukowym, pozarządowym i gospodarczym,
· prowadzenie rejestrów, ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów.
Charakterystyka pracy:
· przygotowywanie i prowadzenie projektów społecznych dotyczących rozwoju sieci Miejsc Aktywności Lokalnej i portalu Spółdzielnia,
· prowadzenie portali, stron internetowych i profili w mediach społecznościowych,
· informowanie i promowanie działań związanych ze wspieraniem rozwoju wspólnot lokalnych w Warszawie,
· współpraca finansowa i pozafinansowa z organizacjami pozarządowymi,
· monitoring prowadzonych działań,
· musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro II. Na piętro można dostać się windą. Drzwi do pomieszczeń pracy oznaczone są systemem braille-a. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi wejściowe otwierają się automatycznie. Szerokość korytarzy oraz wind dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Toalety dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na II piętrze w budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta zewnętrznego oraz wyjścia służbowe.
Oferujemy
· umowę o pracę,
· dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
· rozwój zawodowy,
· trzynaste wynagrodzenie,
· dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
· szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
· zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
· obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· nieposzlakowana opinia,
· umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
· wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
· powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z przygotowaniem projektów do realizacji lub w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów lub we wdrażaniu projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych,
· komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
· kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
· list motywacyjny,
· kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
· kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
· kopie dokumentów, które potwierdzają posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności,
· kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
· oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl)