Jak zarządzać finansami w organizacji? Poznaj ekspercki kurs dla początkujących >
Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biura w Toruniu, Olsztynie, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.
Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book . To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.
Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze.
Asystent/ka Zarządu pełni kluczową rolę wspierającą w funkcjonowaniu organizacji na najwyższym szczeblu. Odpowiada za koordynację codziennych działań zarządu, w tym zarządzanie kalendarzem, organizację spotkań oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji. Wspiera także komunikację pomiędzy zarządem a innymi działami organizacji, dbając o sprawny przepływ informacji. Dodatkowo, Asystent/ka Zarządu uczestniczy w realizacji różnych projektów, przygotowuje raporty oraz nadzoruje zgodność działań z obowiązującymi procedurami. Ta rola wymaga wysokiego poziomu organizacji oraz umiejętności pracy w dynamicznym środowisku.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wspieranie pracy Zarządu (m.in. prowadzenie kalendarzy, organizowanie spotkań, przygotowywanie agend i minutek z posiedzeń Zarządu i spotkań z kierownikami/kierowniczkami prowadzonych w języku angielskim)
- zbieranie i przygotowywanie raportów wewnętrznych (realizacja strategii, statusy projektów)
- prowadzenie korespondencji zarządczej
- koordynacja procesu przygotowania i składania raportów i sprawozdań Fundacji
- posługiwanie się platformą ePUAP, podpisem elektronicznym, podpisem kwalifikowanym
- oficjalna korespondencja z różnymi instytucjami i organizacjami
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów
- pomoc w tłumaczeniach dokumentów
- wspieranie bieżącego funkcjonowania organizacji
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli posiadasz:
- silnie rozwinięte kompetencje międzykulturowe oraz wysoką motywację do pracy w sektorze humanitarnym
- biegłą znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i w piśmie
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość innych języków obcych, np. francuskiego będzie dodatkowym atutem
- wyższe wykształcenie
- biegłość w obsłudze programów MS Office
- wysoką kulturę pracy, dobrą organizację, odpowiedzialność i jesteś komunikatywny/a
To oferujemy:
- pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy
- bardzo dobrą lokalizację biura – 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
- dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05, 24.12
- możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
- swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code’u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
- benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 31 stycznia 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.