Pomogliśmy tysiącom organizacji. Pomożemy i Tobie! Poznaj poradniki i kursy online od eduNGO >
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
W związku z rozwojem zespołu Fundacji Dobrych Inicjatyw poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i CSR.
Twój zakres obowiązków
- Prowadzić działania z zakresu komunikacji zewnętrznej i wizerunkowej Fundacji Dobrych Inicjatyw, w tym media relations.
- Prowadzić kanały SoMe Fundacji Dobrych Inicjatyw (X, IG, TikTok).
- Budować zaangażowanie społeczne wokół misji Fundacji Dobrych Inicjatyw.
- Utrzymywać relacje z obecnymi partnerami biznesowymi oraz pozyskiwać nowe firmy rozwijające projekty z obszaru CSR, tworzyć oferty i formalizować współpracę.
- Sporadycznie wyjeżdżać służbowo na terenie Polski.
Nasze wymagania
- Bardzo dobrej znajomości środowiska mediów oraz mediów społecznościowych i bardzo sprawnego poruszania się w nim.
- Umiejętności angażowania społeczności zgromadzonej wokół Fundacji Dobrych Inicjatyw offline i online (komunikacja z przedstawicielami firm, wolontariuszami).
- Doświadczenia w pracy związanej z komunikacją i public relations, tworzenie ofert new biznesowych, pozyskiwanie klientów, sprzedaż (minimum 2 lata).
- Wykształcenia wyższego z zakresu komunikacji/CSR lub dziedzin pokrewnych.
- Myślenia strategicznego i zorientowanego na realizację celów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań z obszaru new biznes.
- Doświadczenie związane z CSR/ESG i realizacją projektów/kampanii społecznych.
- Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Pracę stacjonarną na pełny etat (1 dzień home office w tygodniu).
- Świetną lokalizację biura w samym centrum Warszawy (Al. Jerozolimskie, tuż przy Dworcu Centralnym).
- Poczucie misji w pracy i niesienie realnej pomocy dzieciom i młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych (tzw. domów dziecka).
- Odpowiedzialne stanowisko związane z dużą samodzielnością i decyzyjnością.
- Możliwość wyjścia w czasie pracy w celu załatwienia spraw prywatnych.
- Przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym, wspierającym i kompetentnym zespole.
- Profesjonalne narzędzia pracy.
- Możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem.
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w trzecim sektorze.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Brak dress code’u.
Kim jesteśmy
Zespół Fundacji Dobrych Inicjatyw codziennie upomina się o dzieci i młodzież z pieczy zastępczej i dostarcza im narzędzia do samodzielności. Strategiczne cele organizacji:
- Chcemy, aby do 2030 roku każde dziecko znajdujące się w placówce opiekuńczo-wychowawczej w Polsce miało dostęp do najlepszego programu edukacyjnego i rozwojowego, jaki istnieje w europejskim systemie pieczy zastępczej.
- Dążymy do zmian legislacyjnych dotyczących pieczy zastępczej - rozszerzających wsparcie nad wychowankami po ukończeniu 18 r.ż.
A tak prostymi słowami… Chcemy, aby młodzież opuszczająca dom dziecka miała realną perspektywę na dobre życie. Jeśli chcesz mieć wpływ na poprawę sytuacji dzieci z pieczy zastępczej, dołącz do nas!
PS W treści zgłoszenia prosimy o podanie widełek oczekiwanego wynagrodzenia netto.
RODO:
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Logo Fundacja Dobrych Inicjatyw