Rekrutuj, motywuj, rozwijaj Zbuduj zgrany zespół dzięki wiedzy od eduNGO >
Rekrutujemy do Biura Kontroli NIW-CRSO - dołącz do naszego zespołu!
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ogłasza nabór na stanowisko:
starsza specjalistka/starszy specjalista/specjalistka/specjalista* w Biurze Kontroli (nr R2410)
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW-CRSO) jest instytucją publiczną odpowiedzialną za wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, a także działalności pożytku publicznego i wolontariatu m.in. poprzez programy dotacyjne dla organizacji pozarządowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko, które będzie te procesy realizowało w obszarze kontroli projektów.
Jesteśmy zaangażowanym zespołem specjalistek i specjalistów, który zna branżę pozarządową i realizuje cele społeczne. DziałaMY, wspieraMY w NIW-CRSO – dołącz do nas!
Wymiar etatu: 1, liczba stanowisk pracy: 1
* - w zależności od poziomu spełnienia wymagań
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:
- Przygotowanie i wspólne prowadzenie z właściwymi komórkami organizacyjnymi kontroli u beneficjentów w ramach programów zarządzanych przez Instytut;
- Przygotowanie i wspólne prowadzenie z właściwymi komórkami organizacyjnymi kontroli organizacji pożytku publicznego, w tym prawidłowości gromadzenia i wydatkowania środków pochodzących z 1,5% podatku od osób fizycznych;
- Przygotowywanie dokumentacji pokontrolnej, w tym zaleceń, protokołów z kontroli, akt kontroli oraz pism dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości;
- Udział w opracowywaniu rocznych planów kontroli w ramach programów zarządzanych przez Instytut;
- Wsparcie obsługi kontroli prowadzonych w Instytucie przez podmioty zewnętrzne;
- Wsparcie obsługi kontroli zarządczej prowadzonej w Instytucie;
- Monitorowanie realizacji zaleceń i rekomendacji z przeprowadzonych kontroli i audytów, w zakresie wskazanym przez Dyrektora Instytutu;
- Przygotowywanie dokumentacji, pism, odpowiedzi na zapytania dotyczące kontroli z innych instytucji.
A oto czego wymagamy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego;
- Doświadczenia zawodowego przy wdrażaniu programów dotacyjnych, lub przy realizacji projektów przez organizacje pozarządowe, lub w pracy przy realizacji projektów w administracji publicznej odpowiednio: w przypadku stanowiska starszego specjalisty – minimum 2 lata, w przypadku stanowiska specjalisty – minimum 1 rok;
- Znajomości uregulowań dotyczących sektora pozarządowego, przede wszystkim orientacji w przepisach ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- Znajomości organizacji i funkcjonowania administracji publicznej;
- Podstawowej znajomości ustawy o finansach publicznych oraz zasad rachunkowości;
- Dobrej umiejętności redagowania pism;
- Samodzielności w planowaniu i realizacji zadań oraz zdolności organizacyjnych;
- Dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych na terenie całego kraju
- Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole;
- Korzystania z pełni praw publicznych.
Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, mile widziane będzie:
- Wykształcenie o profilu prawniczym, lub administracyjnym, lub ekonomicznym, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu kontroli, lub audytu;
- Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kontroli;
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- Znajomość zasad i standardów kontroli w administracji rządowej;
- Prawo jazdy kat. B.
To tyle jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, a co proponujemy z naszej strony:
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej (wynagrodzenie brutto w przedziale 5 500 zł – 7 000 zł w zależności od stanowiska);
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy i współpracę na dalszym etapie;
- Przyjazną atmosferę pracy, brak dress code’u, kawa i herbata;
- Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia i dofinansowanie nauki języka obcego;
- „Trzynaste” wynagrodzenie oraz nagrody w zależności od oceny pracy;
- Możliwość korzystania z pracy zdalnej;
- „Ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7:00 a 10:00;
- Dofinansowanie m.in. do wypoczynku, sportu i kultury oraz zakupu okularów korekcyjnych, możliwość korzystnego zakupu ubezpieczenia na życie, karty sportowej i pakietu medycznego;
- Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne w rekrutacji:
- Życiorys/CV (preferowany, ale nieobowiązkowy format EUROPASS);
- List motywacyjny;
- Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań w ogłoszeniu wg. załączonego wzoru (do pobrania na stronie ogłoszenia oraz dostępne poniżej).
Termin nadsyłania zgłoszeń: 30 stycznia 2025 r.
Aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@niw.gov.pl umieszczając w temacie wiadomości numer ogłoszenia oraz swoje nazwisko. Prosimy załączyć niezbędne dokumenty i skan/zdjęcie podpisanego oświadczenia. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu).
Etapami naboru będzie analiza dokumentacji pod kątem spełniania wymogów zawartych w ogłoszeniu oraz rozmowa kwalifikacyjna. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi i zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne wybranych kandydatek/kandydatów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 468 44 47 (w sprawach związanych z zadaniami) lub 22 468 44 16 (w sprawach dot. procesu rekrutacji i zatrudnienia). Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami, które są dostępne na stronie internetowej NIW-CRSO w zakładce „Kariera” pod adresem: https://niw.gov.pl/oniw/kariera/.
Emblemat zespołu NIW-CRSO w formie okrągłej kolorowej plakietki z centralnie umieszczonym hasłem DziałaMY, wspieraMY