Poradnik PDF o sprawozdaniu finansowym za 2024 Praktyczna wiedza i wzory dokumentów. Sprawdź >
Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biuro w Toruniu, a także 6 biur zagranicznych w takich krajach jak: Sudan Południowy, Somalia, Kenia, Jemen, Madagaskar oraz Ukraina, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych. Prowadzimy też działania pomocowe w innych regionach świata.
Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.
Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze na stanowisku Globalnego/nej Kierownika/czki Operacyjnego/ej!
Jako Globalny/a Kierownik/czka Operacyjny/a będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie i koordynację działań wszystkich zespołów operacyjnych na poziomie biura głównego oraz biur krajowych PAH, w tym pracę zespołów: logistyki, finansów, HR oraz administracji. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowym/ą członkiem/członkinią zespołu zarządzającego i będzie raportować bezpośrednio do Dyrektor Zarządzającej.
Do Twoich zadań należeć będzie:
· Nadzór nad procesami operacyjnymi organizacji celem optymalizacji jakości realizowanych programów pomocy humanitarnej i rozwojowej
· Realizacja globalnej strategii w zakresie operacji, przywództwo w inicjatywach strategicznych
· Tworzenie włączającego środowiska pracy, ukierunkowanego na rozwój zespołu i osiąganie celów organizacji, zgodnie z założeniami ·opisanymi w PAH Culture Book
· Standaryzacja procesów i polityk w biurach krajowych i siedzibie głównej PAH.
· Identyfikowanie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie działalności operacyjnej i kosztowej fundacji - optymalizacja jakości i efektywności działań
· Nadzór nad przygotowywaniem budżetów projektów oraz ich realizacją
· Nadzór nad procesami finansowymi w biurach krajowych i siedzibie głównej
· Zapewnienie zgodności procesów operacyjnych z wytycznymi donorów instytucjonalnych oraz nadzór na procesem raportowania
· Współpraca z audytorami zewnętrznymi i organami nadzoru, a także innymi partnerami zewnętrznymi
· Zarządzanie podległym zespołem operacyjnym i wspieranie jego rozwoju
· Zarządzanie infrastrukturą techniczną, w tym lokalami, środkami trwałymi, zapasami, sprzętem
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
- Minimum 5 lat doświadczenia w sektorze NGO, w tym minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu operacjami w sektorze humanitarnym w terenie
- Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii operacyjnych oraz efektywnego zarządzania międzynarodowymi projektami (o wartości min. 1 mln EUR)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami wielokulturowymi i rozproszonymi (powyżej 10 osób)
- Doświadczenie w zarządzaniu finansami i budżetem
- Biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C2), znajomość dodatkowych języków (np. francuskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego) będzie dodatkowym atutem
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: stosunki międzynarodowe, zarządzanie lub pokrewne
- Elastyczność i możliwość do okazjonalnego podróżowania do regionów objętych działalnością PAH
- Wysoką komunikatywność, umiejętność budowania relacji i negocjacji z różnymi interesariuszami.
- Umiejętności analityczne, zdolność myślenia strategicznego i doświadczenie w zarządzaniu zmianą
To oferujemy:
- Pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Hybrydowy model pracy, do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
- Elastyczne godziny pracy
- Bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
- Dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku, najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2 maja
- Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
- Swobodną atmosferę pracy, mówimy do siebie po imieniu, nie obowiązuje u nas formalny dress code, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
- Benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, fundusz socjalny
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy do złożenia aplikacji online do dnia 17 kwietnia 2025 włącznie.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.