Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Poradnik PDF o sprawozdaniu finansowym za 2024 Praktyczna wiedza i wzory dokumentów. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Reklama

Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biuro w Toruniu, a także 6 biur zagranicznych w takich krajach jak: Sudan Południowy, Somalia, Kenia, Jemen, Madagaskar oraz Ukraina, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych. Prowadzimy też działania pomocowe w innych regionach świata.

Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.

Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze na stanowisku Globalnego/nej Kierownika/czki Operacyjnego/ej!

Jako Globalny/a Kierownik/czka Operacyjny/a będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie i koordynację działań wszystkich zespołów operacyjnych na poziomie biura głównego oraz biur krajowych PAH, w tym pracę zespołów: logistyki, finansów, HR oraz administracji. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowym/ą członkiem/członkinią zespołu zarządzającego i będzie raportować bezpośrednio do Dyrektor Zarządzającej.

Do Twoich zadań należeć będzie:

· Nadzór nad procesami operacyjnymi organizacji celem optymalizacji jakości realizowanych programów pomocy humanitarnej i rozwojowej

· Realizacja globalnej strategii w zakresie operacji, przywództwo w inicjatywach strategicznych

· Tworzenie włączającego środowiska pracy, ukierunkowanego na rozwój zespołu i osiąganie celów organizacji, zgodnie z założeniami ·opisanymi w PAH Culture Book

· Standaryzacja procesów i polityk w biurach krajowych i siedzibie głównej PAH.

· Identyfikowanie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie działalności operacyjnej i kosztowej fundacji - optymalizacja jakości i efektywności działań

· Nadzór nad przygotowywaniem budżetów projektów oraz ich realizacją

· Nadzór nad procesami finansowymi w biurach krajowych i siedzibie głównej

· Zapewnienie zgodności procesów operacyjnych z wytycznymi donorów instytucjonalnych oraz nadzór na procesem raportowania

· Współpraca z audytorami zewnętrznymi i organami nadzoru, a także innymi partnerami zewnętrznymi

· Zarządzanie podległym zespołem operacyjnym i wspieranie jego rozwoju

· Zarządzanie infrastrukturą techniczną, w tym lokalami, środkami trwałymi, zapasami, sprzętem

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w sektorze NGO, w tym minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu operacjami w sektorze humanitarnym w terenie
  • Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii operacyjnych oraz efektywnego zarządzania międzynarodowymi projektami (o wartości min. 1 mln EUR)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami wielokulturowymi i rozproszonymi (powyżej 10 osób)
  • Doświadczenie w zarządzaniu finansami i budżetem
  • Biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C2), znajomość dodatkowych języków (np. francuskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego) będzie dodatkowym atutem
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: stosunki międzynarodowe, zarządzanie lub pokrewne
  • Elastyczność i możliwość do okazjonalnego podróżowania do regionów objętych działalnością PAH
  • Wysoką komunikatywność, umiejętność budowania relacji i negocjacji z różnymi interesariuszami.
  • Umiejętności analityczne, zdolność myślenia strategicznego i doświadczenie w zarządzaniu zmianą

To oferujemy:

  • Pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
  • Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Hybrydowy model pracy, do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
  • Dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku, najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2 maja
  • Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
  • Swobodną atmosferę pracy, mówimy do siebie po imieniu, nie obowiązuje u nas formalny dress code, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
  • Benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, fundusz socjalny

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy do złożenia aplikacji online do dnia 17 kwietnia 2025 włącznie.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Polska Akcja Humanitarna
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 1 kwietnia 2025 do 2 maja 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.