Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe stowarzyszenia >>
Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biuro w Toruniu, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.
Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.
Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze na stanowisku Specjalisty/tki ds. BHP!
Celem stanowiska Specjalisty/tki ds. BHP jest zapewnienie zgodności warunków pracy z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz minimalizowanie ryzyka zawodowego poprzez wdrażanie, monitorowanie i doskonalenie standardów BHP w organizacji.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Ocena ryzyka zawodowego występującego w miejscu pracy, identyfikowanie potencjalnych zagrożeń
- Tworzenie raportów i analiz z propozycjami działań naprawczych
- Opracowanie i aktualizacja dokumentacji oceny ryzyka zawodowego i tworzenie sytemu zarządzania bezpieczeństwem
- Bieżąca analiza stanu BHP w biurze PAH w Warszawie oraz realizacja działań w tym zakresie
- Raportowanie stwierdzonych zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków powypadkowych
- Organizacja, prowadzenie oraz kontrola szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny i stanowiskowy) dla nowo zatrudnionych pracowników
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji, przygotowywanie sprawozdań
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe (kierunek lub specjalność związana z BHP)
- Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
- Dobrze znasz obowiązujące przepisy z zakresu BHP
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
- Jesteś dostępny/a do pracy w wymiarze 1/5 etatu
- Jesteś terminowy/a w wykonywaniu swoich zadań oraz proaktywny/a
To oferujemy:
- Pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Elastyczne godziny pracy
- Bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
- Dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05, 24.12
- Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
- Swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code'u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
- Benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 24 lipca 2025 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.