Poradnik PDF o sprawozdaniu finansowym za 2024 Praktyczna wiedza i wzory dokumentów. Sprawdź >
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie lub umowa B2B lub umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: między 80 do 160 godzin miesięcznie
Wymagania: minimum 2 letnie doświadczenie w zawodzie potwierdzone
świadectwem pracy, umowami zlecenie, umową wolontariacką
Inne benefity: telefon służbowy, laptop.
Przewidywany termin zatrudnienia: od 01 kwiecień 2025 r. do 31 grudnia 2027 r.
Miejsce wykonywania pracy: ul. Powstańców Warszawskich 38/1 Bytom
I. Kryteria wyboru kandydatów:
1. Niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe na kierunku psychologia i/lub praca socjalna
d) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa i/ lub pracownika socjalnego i/lub specjalisty ds. reintegracji.
e) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
f) wypełnienie i złożenie wymaganych w naborze dokumentów i oświadczeń,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
2. Dodatkowe: mile widziane doświadczenie w pracy z projektami finansowanymi
ze środków Unii Europejskiej.
3. Cechy/umiejętności wysoko cenione u kandydatów:
a) umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) otwartość i komunikatywność,
c) wysoka kultura osobista,
d) dobra organizacja pracy,
e) umiejętność wykonywania pracy pod presją czasu,
f) obowiązkowość i zaangażowanie,
g) umiejętność prowadzenia spotkań/ szkoleń indywidulanych i grupowych,
h) biegła obsługa programów komputerowych (Windows, MS Office itp.).
II. Zakres obowiązków:
- Określenie i opracowanie indywidualnych ścieżek reintegracji.
- Prowadzenie monitoringu i aktualizacji ścieżki w czasie realizacji wsparcia.
- Prowadzenie wywiadu i diagnozy indywidualnej sytuacji uczestnika.
- Przeprowadzanie niezbędnych testów psychometrycznych (tylko psycholog).
- Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i/lub socjalnego.
- Prowadzenie warsztatów i treningów w zakresie kompetencji miękkich.
- Prowadzenie tematycznych grup wsparcia.|
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
- Wykonywanie innych czynności merytorycznych z zakresu zajmowanego stanowiska zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
- Odpowiedzialność za wypracowanie i osiągnięcie wskaźników i rezultatów w ramach projektu.
III. Warunki pracy:
Stanowisko pracy w Fundacji „INICJATYWA” w godzinach 8.00 – 20.00
Budynki bez barier architektonicznych.
IV. Dokumenty:
- CV zawierające dane nie wykraczające poza zakres danych osobowych określonych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy,
V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w Fundacji „INICJATYWA”, ul. Powstańców Warszawskich 38/1 Bytom, pocztą elektroniczną na adres biuro@f-inicjatywa.pl lub osobiście.