Poradnik PDF o sprawozdaniu finansowym za 2024 Praktyczna wiedza i wzory dokumentów. Sprawdź >
Koordynator ds. marketingu i sprzedaży | Ośrodek Dom i Praca SYNAPSIS
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Ośrodek Dom i Praca w Wilczej Górze powstał w 2007 roku jako pierwsze miejsce w Polsce zatrudniające 24 osoby w spektrum autyzmu. Podejmuje on działania w zakresie aktywizacji i rehabilitacji zawodowej pracowników z niepełnosprawnościami.
Nasza misja: Jesteśmy przedsiębiorstwem, które łączy działalność gospodarczą z działalnością społeczną. Rachunek ekonomiczny nie jest dla nas najważniejszy, równie ważne są korzyści, które czerpią z zatrudnienia w przedsiębiorstwie osoby do tej pory zupełnie pozbawione możliwości pracy i uczestnictwa w życiu społecznym. Tworzone są tu wyjątkowe produkty.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziani absolwenci kierunków artystycznych lub ekonomicznych
- Zmysł estetyczny połączony z wiedzą z zakresu marketingu i promocji
- Mile widziana znajomość podstawowych technik rękodzieła artystycznego oraz sprawność w pracach manualnych
- Umiejętność obsługi mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn), w tym przygotowywanie treści i grafik
- Mile widziana znajomość narzędzi analityki internetowej (Google Analytics, statystyki FB)
- Mile widziana podstawowa znajomość programów graficznych, podstawowa umiejętność fotografowania i obróbki zdjęć do sklepu internetowego
- Otwartość na pracę w przedsiębiorstwie zatrudniającym osoby w spektrum autyzmu, łatwość w nawiązywaniu kontaktu z pracownikami ZAZ-u Pracownia Rzeczy Różnych SYNAPSIS
- Mile widziane doświadczenie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ekonomii społecznej;
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
- Prawo jazdy kat B
Zadania:
- Obsługa sklepów internetowych Fundacji SYNAPSIS
- Prowadzenie mediów społecznościowych oraz strony internetowej
- Udział w kiermaszach/eventach i innych wydarzeniach promujących działalność Ośrodka Dom i Praca i całej Fundacji SYNAPSIS
- Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi w ramach działalności Ośrodka Dom i Praca w Wilczej Górze
- Ustalanie warunków i współpraca z partnerami (negocjacja cen i terminów, koordynowanie pracy kontrahentów)
- Przygotowywanie ofert dla klientów/partnerów biznesowych w ramach działalności Ośrodka Dom i Praca w Wilczej Górze
- Nawiązywanie kontaktów z nowymi i potencjalnymi klientami, współtworzenie nowej oferty produktów
- Zarządzanie działaniami promocyjnymi we współpracy ze Specjalistą ds. komunikacji Fundacji SYNAPSIS
- Obsługa kasy fiskalnej i terminala
- Obsługa CRM Fundacji
- Zakup potrzebnych materiałów do produkcji
- Współpraca z kierownikiem ZAZ w kwestiach całościowego funkcjonowania ZAZ (przygotowywanie dokumentacji, zakup materiałów, tworzenie grafików)
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia, szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole
- udział w ogólnopolskich i międzynarodowych projektach
- możliwość pracy w niepełnym wymiarze
Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń (CV) na adres: rekrutacja@synapsis.org.pl
w tytule maila: koordynator ds. marketingu i sprzedaży
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.