Poradnik PDF o sprawozdaniu finansowym za 2024 Praktyczna wiedza i wzory dokumentów. Sprawdź >
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Działu Administracji i HR prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Zastępcy/czyni Kierownika działu Administracji i HR (umowa na zastępstwo)
Do Twoich zadań będzie należało:
· Kontakt z potencjalnymi kandydatami do pracy w Fundacji, prowadzenie procesów rekrutacyjnych
· Tworzenie i publikacja ogłoszeń o pracę
· Przeprowadzanie rocznej ankiety satysfakcji pracowników, opracowywanie wyników i rekomendacji
· Wsparcie HR pracowników, przeprowadzanie exit interview
· Przygotowywanie comiesięcznego newslettera pracowniczego i aktualizacji informacji na SharePoint
· Obsługa benefitów pozapłacowych, w tym wystawianie FV za benefity poza pakietem od pracodawcy oraz za parking dla pracowników
· Rozwijanie części e- pracownik w programie Symfonia
· Organizacja spotkań integracyjnych
· Nadzór nad sprzętem powierzonym pracownikom
· Organizacja szkoleń dla pracowników, w tym szkolenia z grantów oraz szkoleń wewnętrznych
· Zastępowanie specjalisty ds. kadr i płac, w tym samodzielne naliczanie listy płac w programie Symfonia, obsługa programu Płatnik, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, tworzenie umów dla pracowników
· Wsparcie kierownika w rozwiązywaniu sytuacji problemowych w dziale
· Współodpowiedzialność za rozwój działu, nadzorowanie pracy działu, pilnowanie terminów, procesów, stosowania procedur
· Współprowadzenie z kierownikiem rozmów półrocznych z liderami w dziale
· Zastępowanie Kierownika, w tym prowadzenie działu podczas nieobecności, aktywne zastępstwo na spotkaniach
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie jako specjalista ds. HR oraz doświadczenie w naliczaniu płac.
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej w Fundacji w Warszawie.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje.
Jesteśmy dużą i uznaną organizacją pozarządową w Polsce. Podpiszemy z Tobą umowę o pracę na zastępstwo, z wynagrodzeniem w przedziale 7 122,97 zł - 7 848,16 zł brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji.
Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze HR oraz zarządzania działem.
Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.
Swoje CV podeślij na adres rekrutacja@fundacjaavalon.pl, w tytule maila wpisując stanowisko: Zastępca Kierownika działu Administracji i HR
W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Zastępcy Kierownika działu Administracji i HR, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
Logotyp Fundacji Avalon