Poradnik PDF o sprawozdaniu finansowym za 2024 Praktyczna wiedza i wzory dokumentów. Sprawdź >
Specjalista/ka ds. Płatnych Mediów Cyfrowych (Digital Paid Media Specialist)
UNICEF ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy! Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu, niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce wspieramy wdrażanie Konwencji o prawach dziecka, monitorując jej realizację oraz przygotowując rekomendacje systemowych zmian. Prowadzimy działania edukacyjne i rzecznicze, współpracując z administracją publiczną, samorządami, szkołami i organizacjami pozarządowymi. Szczególną uwagę poświęcamy wzmocnieniu głosu dzieci i młodzieży oraz tworzeniu przestrzeni do ich aktywnego udziału w życiu społecznym. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości. Kariera w UNICEF Polska to nie tylko praca – to misja, dzięki której dołączysz do globalnej społeczności dążącej do poprawy warunków życia dzieci na całym świecie.
Twój zakres obowiązków
Jako Specjalista ds. Płatnych Mediów Cyfrowych, wybrana osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu marketingu efektywnościowego oraz operacji związanych z reklamą cyfrową na odpowiednich płatnych kanałach medialnych (Facebook, Twitter, TikTok, Instagram, Google, Bing i YouTube). Główne obszary działalności obejmą: Paid Social, Paid Search i programmatic display, ale również pracę z mobilnymi DSP, wideo DSP oraz współpracę z wydawcami (zakupy bezpośrednie lub afiliacyjne). Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyć usługi doradcze w zakresie reklamy cyfrowej na kanałach płatnych (Meta i Google Ads).
Do Twoich zadań będzie należeć:
Tworzenie i konfiguracja kont reklamowych
Whitelisting kont reklamowych
Konfiguracja kampanii
Zakupy mediów
Optymalizacja kont i kampanii reklamowych
Zarządzanie budżetem reklamowym
Optymalizację zdarzeń
Tworzenie i segmentacja list odbiorców
Prowadzenie kampanii always-on
Testy A/B
Stosowanie odpowiednich konwencji nazewnictwa
Raportowanie i analizę wyników
Zarządzanie pixelami i przestrzeganie najlepszych praktyk platform reklamowych
Potrzebujesz jeszcze więcej szczegółów? Oto rozwinięcie wybranych zadań:
Tworzenie Media Planów na podstawie danych historycznych:
Analiza wyników kampanii na poziomie kampanii, zestawu reklam, kreacji, grupy odbiorców, aukcji i biznesu w celu opracowania skutecznego planu medialnego
Przygotowywanie raportów audytowych na podstawie analizy kanałów:
Monitorowanie i analiza konkurencji w wyznaczonych rynkach przy użyciu narzędzi zewnętrznych, takich jak:
Facebook Ads Library
Facebook Insights
Google Trends
Auction Insights
SimilarWeb
Google Ads Manager
Raporty audytowe powinny zawierać przegląd struktury kampanii, grup odbiorców, podziału budżetu i strategii optymalizacji.
Rekomendacje dotyczące testów A/B:
Śledzenie nowych trendów i zmian w Meta oraz Google Ads
Testowanie flagowych oraz beta-produktów na strategicznych kontach reklamowych i kampaniach
Rekomendacje dotyczące testów A/B powinny obejmować media, stronę internetową, analitykę i optymalizację kreacji w celu poprawy wyników kampanii
Nasze wymagania
Wykształcenie: w dziedzinie Marketingu, Marketingu Cyfrowego, e-commerce, Komunikacji, Zarządzania Biznesem, Inżynierii lub pokrewnej dziedziny
Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie marketingu efektywnościowego, digital fundraisingu lub marketingu cyfrowego, ze szczególnym naciskiem na realizację celów biznesowych
Doświadczenie w Paid Social (Meta) i Paid Search (Google) – realizacja kampanii, optymalizacja wyników, zarządzanie kontami reklamowymi, analiza i raportowanie
Zarządzanie kampaniami pozyskiwania nowych darczyńców i generowania dochodów
Doświadczenie w zarządzaniu wieloma projektami jednocześnie będzie dodatkowym atutem
Praktyczna znajomość Google Analytics 4
Mile widziane doświadczenie w pracy z:
Google Analytics 360
Search Ads 360 (SA 360)
Display & Video 360 (DV 360)
Google Tag Manager
DoubleClick (Campaign Manager 360)
Doświadczenie w pracy w organizacjach NGO będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom i młodzieży
Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
Dofinansowanie opieki medycznej
Możliwość skorzystania z bezpłatnej nauki lub doskonalenia języka angielskiego
Dodatkowe dni wolne od pracy
Pracę w modelu hybrydowym
Pracę w przyjaznym biurze na warszawskim Żoliborzu
Możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 10:00
Aplikuj przez formularz: https://unicefpolska.traffit.com/public/form/a/453c336ca8745567cc8796c0a5dbb6397538493d