Poradnik PDF o sprawozdaniu finansowym za 2024 Praktyczna wiedza i wzory dokumentów. Sprawdź >
Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.
Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:
Specjalista/ka ds. wsparcia organizacyjnego
Zespół Gospodarczy
Nr ref.: 14/ADM/ZG/25
Główne obowiązki:
- zarządzanie stanem magazynowym, w tym prowadzenie ewidencji wyposażenia i odzieży, kontrola oraz koordynacja rozchodu wewnętrznego z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi informatycznych,
- nadzór nad oznakowaniem obiektów, aktualizacja tablic informacyjnych oraz dbałość o ich zgodność z obowiązującymi standardami,
- ewidencjonowanie środków trwałych oraz wyposażenia uczelni,
- koordynowanie inwentaryzacji oraz przygotowywanie raportów dotyczących likwidacji,
- współpraca z najemcami na terenie ALK, w tym utrzymywanie bieżącego kontaktu, ustalanie wytycznych oraz koordynacja procesu wyboru nowych najemców,
- wsparcie inicjatyw związanych ze zrównoważonym rozwojem w obszarze gospodarczym uczelni,
- monitorowanie zgłoszeń kierowanych do Zespołu Gospodarczego i koordynacja ich realizacji,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni przy planowaniu i realizacji uroczystości akademickich oraz innych wydarzeń, z uwzględnieniem zadań Zespołu Gospodarczego.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja),
- min. 2 lata doświadczenia na adekwatnym stanowisku pracy,
- znajomość procesów związanych z ewidencją, kontrolą i rozliczaniem środków trwałych oraz wyposażenia,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność koordynowania kilku procesów jednocześnie,
- dokładność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- nastawienie biznesowe w podejściu do klienta zewnętrznego i wewnątrz organizacji,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach ze zniżką do 90 %,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i nauki języka angielskiego,
- dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych.
Osoby zainteresowane ofertą pracy i spełniające ww. wymagania prosimy o przesłanie CV
do dnia 02.05.2025 r. za pomocą formularza aplikacyjnego dostępnego pod linkiem:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f122c6cdcf084ed7a0e566719af0c019
Informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.