Jak finansować działalność społeczną? 30 narzędzi, które po prostu działają. Poznaj >
Twój zakres obowiązków:
- Planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych skierowanych do darczyńców indywidualnych (online i offline).
- Praca z bazą danych i systemem CRM – zarządzanie informacjami o darczyńcach oraz monitorowanie efektywności działań.
- Tworzenie procesów i materiałów w ramach donor journey (ścieżki darczyńcy).
- Przygotowywanie raportów, analizowanie wyników działań fundraisingowych i ich optymalizacja.
- Tworzenie, planowanie angażujących treści do newslettera i social mediach.
- Współpraca z dostawcami usług oraz zespołem projektowym.
- Organizacja i uczestnictwo w wydarzeniach wspierających fundraising.
- Planowanie i zarządzanie budżetami działań fundraisingowych.
- Współtworzenie i realizacja strategii fundraisingu Fundacji.
Nasze wymagania
- Min. 1 rok doświadczenia w realizacji kampanii fundraisingu indywidualnego.
- Doświadczenie pracy w systemach CRM.
- Umiejętność przygotowania raportów i sprawne korzystać z systemów CRM.
- Znajomość narzędzi analitycznych do monitorowania efektywności działań (np. Google Analytics).
Mile widziane:
- Tworzenie grafik i materiałów promocyjnych we współpracy z grafikiem.
- Umiejętność tworzenia treści i prezentacje dopasowane do różnych grup odbiorców.
- Doświadczenie w poruszaniu się w środowisku Asana oraz Google.
- Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.
Oferujemy:
- Pracę stacjonarną na pełny etat (1 dzień home office w tygodniu).
- Świetną lokalizację biura w samym centrum Warszawy (Al. Jerozolimskie, tuż przy Dworcu Centralnym).
- Poczucie misji w pracy i niesienie realnej pomocy dzieciom i młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych (tzw. domów dziecka).
- Odpowiedzialne stanowisko związane z dużą samodzielnością i decyzyjnością.
- Możliwość wyjścia w czasie pracy w celu załatwienia spraw prywatnych.
- Przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym, wspierającym i kompetentnym zespole.
- Profesjonalne narzędzia pracy.
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w trzecim sektorze.
- Rozwój zawodowy i udział w inspirujących projektach.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem.
- Brak dress code’u.
Kim jesteśmy
Zespół Fundacji Dobrych Inicjatyw codziennie upomina się o dzieci i młodzież z pieczy zastępczej i dostarcza im narzędzia do samodzielności. Strategiczne cele organizacji:
Chcemy, aby do 2030 roku każde dziecko znajdujące się w placówce opiekuńczo-wychowawczej w Polsce miało dostęp do najlepszego programu edukacyjnego i rozwojowego, jaki istnieje w europejskim systemie pieczy zastępczej.
Dążymy do zmian legislacyjnych dotyczących pieczy zastępczej - rozszerzających wsparcie nad wychowankami po ukończeniu 18 r.ż.
A tak prostymi słowami… Chcemy, aby młodzież opuszczająca dom dziecka miała realną perspektywę na dobre życie. Jeśli chcesz mieć wpływ na poprawę sytuacji dzieci z pieczy zastępczej, dołącz do nas!
PS W treści zgłoszenia prosimy o podanie widełek oczekiwanego wynagrodzenia netto.
RODO:
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Fundacja Dobrych Inicjatyw