Jak organizacje zdobywają pieniądze na działalność? Jakie są trendy w fundraisingu? Zapraszamy na #ngoplLIVE z ekspertką 24.04 o 15.00 >
Szukamy nauczyciela lub nauczycielki, który/-a chce razem z nami współtworzyć edukację włączającą i wspierającą w ramach projektu Pi-stacja. W ramach projektu realizowanego wspólnie z UNICEF-em zaprosimy Cię do opracowania interaktywnych ćwiczeń do filmów z serii Pi-stacja Geografia oraz stworzenia kursu edukacyjnego, skierowanego do uczniów z Ukrainy, ale nie tylko. Będziesz mieć realny wpływ na to, jak dzieci i młodzież odnajdują się w polskim systemie edukacji i rozwijają swoje kompetencje.
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie i sprawdzanie merytoryczne interaktywnych ćwiczeń edukacyjnych (w języku polskim), sprawdzających opanowanie podstawy programowej i dostosowanych do filmów z naszego portalu: Pi-stacji.
- Współtworzenie wyrównawczego kursu edukacyjnego, na bazie zasobów Pi-stacji (filmów i ćwiczeń), wspierającego nadrabianie zaległości edukacyjnych i różnic programowych u uczniów uchodźczych.
- Współpraca z zespołem projektowym w celu zapewnienia wysokiej jakości materiałów dydaktycznych.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy w szkole.
- Umiejętność tworzenia angażujących materiałów edukacyjnych.
- Kreatywność, samodzielność i otwartość na współpracę.
- Doświadczenie w pracy z uczniami uchodźczymi lub wielokulturowymi będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Możliwość realizacji innowacyjnego projektu edukacyjnego we współpracy z UNICEF-em.
- Elastyczne warunki pracy (umowa o dzieło) i wsparcie zespołu projektowego.
- Możliwość pracy zdalnej, w godzinach dopasowanych do Twoich preferencji.
- Szkolenie wprowadzające w tworzenie zasobów interaktywnych.
Jak aplikować? Prosimy o przesłanie CV oraz wykonanie zadania rekrutacyjnego (szczegóły poniżej) na adres dobrawa.szlachcikowska@katalysteducation.org do dnia 28 kwietnia.
W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Nauczyciel – Projekt UNICEF”.
Dołącz do nas i pomóż nam wyrównywać szanse edukacyjne uczniów w Polsce.
Zadanie rekrutacyjne – geografia:
Zaproponuj ćwiczenia do jednego z poniższych filmów:
Mają to być trzy ćwiczenia o różnym poziomie trudności, po trzy warianty w każdym (podobnie, jak zadania w podręcznikach mają po kilka podpunktów).
- Poziom pierwszy – kluczowe umiejętności na ocenę 3
- Poziom drugi – ma odpowiadać poziomowi filmu
- Poziom trzeci – nieco ambitniejszy, może być utrudnieniem przykładów z filmu, wykorzystywać łączenie wiedzy z filmu z innymi zagadnieniami lub nieco przekraczać zakres podstawy programowej
Propozycję możesz wysłać w postaci skanu / zdjęcia ręcznej notatki lub w formie pliku pdf. Jeśli do zadania są potrzebne ilustracje, dołącz szkice lub zrzuty proponowanych grafik.
Zadania mogą być jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru, typu prawda-fałsz, dopasowywanie brakujących wyrazów w tekście, drag and drop (przeciągnij i upuść).
Przykłady gotowych zadań znajdziesz w linkach poniżej:
- Przykładowe ćwiczenia z fizyki: https://pistacja.tv/film/fiz00046-wlasciwosci-magnetyczne-przewodnika-z-pradem?playlist=1313&open=fiz00046-1-a-igla-przy-przewodniku-i-zwojnicy
- Przykładowe ćwiczenia z matematyki: https://pistacja.tv/film/mat00426-srednia-arytmetyczna-zadania/?open=mat00426-1-a-srednia-arytmetyczna-w-zadaniach