Jak finansować działalność społeczną? 30 narzędzi, które po prostu działają. Sprawdź >
Stowarzyszenie FILMFORUM to ogólnopolska organizacja pozarządowa, która od 2003 roku zajmuje się produkcją i organizacją ogólnopolskich i międzynarodowych festiwali filmowych, programów edukacji filmowej dla młodzieży oraz profesjonalnych szkoleń branżowych.
Misją Stowarzyszenia FILMFORUM jest edukacja twórców i odbiorców sztuki filmowej, działania na rzecz rozwoju branży filmowej oraz promocja młodych talentów – ze szczególnym uwzględnieniem autorów filmów krótkometrażowych.
Aktualnie FILMFORUM poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. Administracyjno-Finansowych.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji księgowej;
- dekretowanie i księgowanie operacji finansowych;
- prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;
- księgowanie faktur od dostawców;
- sporządzanie list płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń;
- potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami;
- rozliczanie faktur z importu i eksportu;
- wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;
- sporządzanie umów cywilno-prawnych;
- obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUS;
- sporządzanie raportów finansowych oraz monitoring wydatków;
- współpraca z klientami zewnętrznymi, w tym z dostawcami usług i urzędami;
- przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
- organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska;
- prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;
- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich;
- sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;
- współpraca z zarządem stowarzyszenia i doradztwo w zakresie księgowym i administracyjnym;
- tworzenie wewnętrznych regulaminów organizacyjnych.
Wymagania:
- bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatku od osób fizycznych oraz zagadnień z zakresu kadr i płac,
- znajomość programu RAKS, pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
- doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów,
- samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
- zdolność nawiązywania kontaktów z ludźmi i pracy w zespole,
- sumienność, skrupulatność,
- znajomość systemu pracy projektowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
po trzymiesięcznym okresie próbnym umowa na czas nieokreślony w wymiarze ½ etatu,
elastyczne godziny pracy,
praca w biurze w centrum Warszawy (5 min. od stacji metra Dworzec Gdański),
praca na samodzielnym stanowisku,
możliwość uczestniczenia w wydarzeniach organizowanych przez Stowarzyszenie, w tym w przedsięwzięciach realizowanych w różnych miastach w Polsce i za granicą,
możliwość realizacji własnych pomysłów i współtworzenia kultury organizacji.
Harmonogram rekrutacji:
- Przegląd CV: 22.04-09.05.2025 r.
- Testy online potwierdzające znajomość programu Excel: 12-14.05.2025 r.
- Spotkania w siedzibie Stowarzyszenia: 19-22.05.2025 r.
- Decyzja o przyjęciu: 23.05.2025 r.
- Rozpoczęcie okresu próbnego: 02.06.2025 r.
Prosimy o przesłanie CV na adres biuro@filmforum.pl wraz z informacją o oczekiwanym wynagrodzeniu za pracę w wymiarze 1/2 etatu.