Wypromuj się na ngo.pl: zwiększ zasięgi, zyskaj uwagę, zbuduj relacje Czeka na Ciebie 3 miliony odbiorców! Sprawdź >
Forum Dialogu to najstarsza polska organizacja pozarządowa stawiająca sobie za cel poprawę relacji polsko-żydowskich. Od ponad 25 lat tworzymy społeczność osób z Polski i zagranicy, które troszczą się o relacje polsko-żydowskie i podtrzymywanie pamięci o Żydach w Polsce oraz wierzą, że bogatą i złożoną polsko-żydowską historię należy badać, opisywać i upamiętniać z empatią, w duchu uczciwości i wzajemnego szacunku. Ta społeczność to Sieć Forum Dialogu.
Sieć Forum Dialogu łączy osoby, które organizują uroczystości upamiętniające, nawiązują relacje z Ocalałymi i ich potomkami, dbają o ochronę dziedzictwa żydowskiego, przeciwdziałają antysemityzmowi, edukują oraz upowszechniają wiedzę o kulturze i historii żydowskiej, a także osoby, które wspierają te działania finansowo. Sieć zapewnia im poczucie wspólnoty oraz wsparcie rozwojowe i edukacyjne, a także przygotowuje do podejmowania dialogu.
Poznaj nasz zespół tutaj.
Kogo szukamy?
Szukamy koordynatora / koordynatorki ds. komunikacji i promocji, który/a będzie częścią trzyosobowego zespołu komunikacji i promocji.
Do Twoich zadań będą należeć:
- współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji Forum Dialogu
- współtworzenie kanałów komunikacji Forum Dialogu w mediach społecznościowych
- zarządzanie i administrowanie stroną www Forum Dialogu, a także koordynacja procesu stworzenia nowej strony www
- design i skład materiałów promocyjnych
- koordynacja wydawania materiałów promocyjnych i fundraisingowych (raporty, broszury, ulotki, banery), w tym współpraca z zewnętrznymi grafikami i drukarniami
- tworzenie i redakcja treści w języku polskim i angielskim
- opieka nad identyfikacją wizualną Forum Dialogu
- obsługa mass-mailingu (MailChimp)
- zarządzanie budżetem promocyjnym
- prowadzenie archiwum fotograficznego, współpraca z fotografami
- edycja wideo na podstawowym poziomie.
Oczekiwania:
- doskonała umiejętność tworzenia komunikatów językowych i wizualnych z dostosowaniem do konkretnych grup odbiorczych
- doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- podstawowa znajomość obsługi programów graficznych (Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop lub analogicznych)
- umiejętność obsługi stron internetowych (WordPress)
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z komunikacją i promocją
- doświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu kanałów w mediach społecznościowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- umiejętność samodzielnej organizacji swojej pracy
- wysokie kompetencje komunikacyjne związane z budowaniem relacji w zespole oraz w zakresie otwartego dawania i otrzymywania feedbacku.
Mile widziane:
- doświadczenie w koordynacji wdrożenia strony www
- doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji i/lub tworzeniu kampanii komunikacyjnych
- doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- podstawowa znajomość programów do edycji wideo (Adobe Premiere Pro lub analogicznych)
- wiedza na temat historii i współczesnych relacji polsko-żydowskich.
Co oferujemy?
- umowę o pracę na czas nieokreślony (pełen etat) z wynagrodzeniem 6500–7400 zł brutto (po umowie na 3-miesięczny okres próbny)
- pracę w modelu hybrydowym – zwykle w poniedziałki i wtorki pracujemy w biurze (w centrum Warszawy), a w pozostałe dni zdalnie
- przyjazną i twórczą atmosferę pracy w kameralnym zespole
- elastyczny czas pracy w godz. 8.00–18.00
- możliwość rozwoju związanego z obowiązkami na pełnionym stanowisku i uwzględniającego Twoje kompetencje.
Zaaplikuj!
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 7 maja 2025 roku. Prześlij je na adres rekrutacja@dialog.org.pl. Do aplikacji dołącz:
- CV (w formacie pdf)
- odpowiedzi na następujące zagadnienia (w formacie pdf, maksymalnie 2 strony):
o Zaproponuj treść (po polsku i po angielsku) krótkiego posta na Facebooka o obchodach Międzynarodowego Dnia Pamięci o Ofiarach Holokaustu. Wskaż, jakiego rodzaju wizualizacje/zdjęcia/grafiki pasują do Twojego komunikatu i uzasadnij swój wybór.
o Stanowisko koordynatora / koordynatorki ds. komunikacji i promocji wymaga dobrej organizacji pracy oraz pilnowania terminów działań – zarówno swoich, jak i realizowanych przez inne osoby. Opisz swoje doświadczenie w tym obszarze. Wskaż na wyzwania, jakie napotkałeś/aś i opisz, jak sobie z nimi radziłeś/aś.
Skontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami i kandydatkami, których zgłoszenia będą spełniać powyższe wymagania (zgłoszenia niespełniające wskazanych wymagań nie będą brane pod uwagę). Z wybranymi osobami spotkamy się na rozmowy w dniach 12–23 maja. Rekrutację planujemy zamknąć do końca maja. Preferujemy rozpoczęcie współpracy 1 lipca, natomiast jesteśmy otwarci na wcześniejsze i późniejsze terminy w zależności od możliwości kandydata / kandydatki. Zastrzegamy sobie możliwość przedłużenia rekrutacji.
Informacja nt. przetwarzania danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Forum Dialogu z siedzibą w Warszawie (00-325), ul. Krakowskie Przedmieście 6, wpisane do Rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000066984, NIP: 631-22-46-582, REGON: 276-55-99-05, (dalej jako: „fundacja”) (dalej: „Administrator”). W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacją praw z tym związanych, należy kontaktować się z fundacją drogą elektroniczną na adres e-mail dane.osobowe@dialog.org.pl lub pisemnie na adres siedziby fundacji.
Przekazane Forum Dialogu dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, art. 22(1) Kodeksu pracy (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. c ) RODO). Podanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a określonych w ww. przepisach, jest obowiązkowe aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Administrator nie wymaga podania danych osobowych w szerszym zakresie, niż wynikający z ww. przepisów prawa pracy, jeśli jednak dane takie zostaną przez Panią/Pana przekazane w dokumentach aplikacyjnych (m.in. w zakresie wizerunku), jest to jednoznaczne z wyrażeniem przez Panią/Pana zgody na ich przetwarzanie w celach rekrutacyjnych (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji procesu rekrutacyjnego, maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia na dane stanowisko, a ponadto przez okres niezbędny do udokumentowania przez Administratora przed organami administracji publicznej, w tym organem nadzoru w zakresie ochrony danych osobowych, prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze.
Dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym mogą być przetwarzane także w oparciu o prawnie uzasadniony interes w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej rekrutacji (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania. Jeśli Pan/Pani uzna, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). W przypadku gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody, ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia bez skutków prawnych dotyczących przetwarzania jakiego dokonano przed jej wycofaniem. Odbiorcami przetwarzanych przez Administratora danych osobowych będą podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne oraz dostawców usług, którzy wspomagają fundację w prowadzeniu procesów rekrutacji. Administrator z własnej inicjatywy nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).