Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Wypromuj się na ngo.pl: zwiększ zasięgi, zyskaj uwagę, zbuduj relacje Czeka na Ciebie 3 miliony odbiorców! Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Koordynator / koordynatorka ds. komunikacji i promocji

24 kwietnia 2025 11:34
Reklama
Reklama

Forum Dialogu to najstarsza polska organizacja pozarządowa stawiająca sobie za cel poprawę relacji polsko-żydowskich. Od ponad 25 lat tworzymy społeczność osób z Polski i zagranicy, które troszczą się o relacje polsko-żydowskie i podtrzymywanie pamięci o Żydach w Polsce oraz wierzą, że bogatą i złożoną polsko-żydowską historię należy badać, opisywać i upamiętniać z empatią, w duchu uczciwości i wzajemnego szacunku. Ta społeczność to Sieć Forum Dialogu.

Sieć Forum Dialogu łączy osoby, które organizują uroczystości upamiętniające, nawiązują relacje z Ocalałymi i ich potomkami, dbają o ochronę dziedzictwa żydowskiego, przeciwdziałają antysemityzmowi, edukują oraz upowszechniają wiedzę o kulturze i historii żydowskiej, a także osoby, które wspierają te działania finansowo. Sieć zapewnia im poczucie wspólnoty oraz wsparcie rozwojowe i edukacyjne, a także przygotowuje do podejmowania dialogu.

Poznaj nasz zespół tutaj.

Kogo szukamy?

Szukamy koordynatora / koordynatorki ds. komunikacji i promocji, który/a będzie częścią trzyosobowego zespołu komunikacji i promocji.

Do Twoich zadań będą należeć:

  • współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji Forum Dialogu
  • współtworzenie kanałów komunikacji Forum Dialogu w mediach społecznościowych
  • zarządzanie i administrowanie stroną www Forum Dialogu, a także koordynacja procesu stworzenia nowej strony www
  • design i skład materiałów promocyjnych
  • koordynacja wydawania materiałów promocyjnych i fundraisingowych (raporty, broszury, ulotki, banery), w tym współpraca z zewnętrznymi grafikami i drukarniami
  • tworzenie i redakcja treści w języku polskim i angielskim
  • opieka nad identyfikacją wizualną Forum Dialogu
  • obsługa mass-mailingu (MailChimp)
  • zarządzanie budżetem promocyjnym
  • prowadzenie archiwum fotograficznego, współpraca z fotografami
  • edycja wideo na podstawowym poziomie.

Oczekiwania:

  • doskonała umiejętność tworzenia komunikatów językowych i wizualnych z dostosowaniem do konkretnych grup odbiorczych
  • doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
  • podstawowa znajomość obsługi programów graficznych (Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop lub analogicznych)
  • umiejętność obsługi stron internetowych (WordPress)
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z komunikacją i promocją
  • doświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu kanałów w mediach społecznościowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • umiejętność samodzielnej organizacji swojej pracy
  • wysokie kompetencje komunikacyjne związane z budowaniem relacji w zespole oraz w zakresie otwartego dawania i otrzymywania feedbacku.

Mile widziane:

  • doświadczenie w koordynacji wdrożenia strony www
  • doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji i/lub tworzeniu kampanii komunikacyjnych
  • doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • podstawowa znajomość programów do edycji wideo (Adobe Premiere Pro lub analogicznych)
  • wiedza na temat historii i współczesnych relacji polsko-żydowskich.

Co oferujemy?

  • umowę o pracę na czas nieokreślony (pełen etat) z wynagrodzeniem 6500–7400 zł brutto (po umowie na 3-miesięczny okres próbny)
  • pracę w modelu hybrydowym – zwykle w poniedziałki i wtorki pracujemy w biurze (w centrum Warszawy), a w pozostałe dni zdalnie
  • przyjazną i twórczą atmosferę pracy w kameralnym zespole
  • elastyczny czas pracy w godz. 8.00–18.00
  • możliwość rozwoju związanego z obowiązkami na pełnionym stanowisku i uwzględniającego Twoje kompetencje.

Zaaplikuj!

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 7 maja 2025 roku. Prześlij je na adres rekrutacja@dialog.org.pl. Do aplikacji dołącz:

  • CV (w formacie pdf)
  • odpowiedzi na następujące zagadnienia (w formacie pdf, maksymalnie 2 strony):

o   Zaproponuj treść (po polsku i po angielsku) krótkiego posta na Facebooka o obchodach Międzynarodowego Dnia Pamięci o Ofiarach Holokaustu. Wskaż, jakiego rodzaju wizualizacje/zdjęcia/grafiki pasują do Twojego komunikatu i uzasadnij swój wybór.

o   Stanowisko koordynatora / koordynatorki ds. komunikacji i promocji wymaga dobrej organizacji pracy oraz pilnowania terminów działań – zarówno swoich, jak i realizowanych przez inne osoby. Opisz swoje doświadczenie w tym obszarze. Wskaż na wyzwania, jakie napotkałeś/aś i opisz, jak sobie z nimi radziłeś/aś.

Skontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami i kandydatkami, których zgłoszenia będą spełniać powyższe wymagania (zgłoszenia niespełniające wskazanych wymagań nie będą brane pod uwagę). Z wybranymi osobami spotkamy się na rozmowy w dniach 12–23 maja. Rekrutację planujemy zamknąć do końca maja. Preferujemy rozpoczęcie współpracy 1 lipca, natomiast jesteśmy otwarci na wcześniejsze i późniejsze terminy w zależności od możliwości kandydata / kandydatki. Zastrzegamy sobie możliwość przedłużenia rekrutacji.

Informacja nt. przetwarzania danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Forum Dialogu z siedzibą w Warszawie (00-325), ul. Krakowskie Przedmieście 6, wpisane do Rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000066984, NIP: 631-22-46-582, REGON: 276-55-99-05, (dalej jako: „fundacja”) (dalej: „Administrator”). W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacją praw z tym związanych, należy kontaktować się z fundacją drogą elektroniczną na adres e-mail dane.osobowe@dialog.org.pl lub pisemnie na adres siedziby fundacji.

Przekazane Forum Dialogu dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, art. 22(1) Kodeksu pracy (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. c ) RODO). Podanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a określonych w ww. przepisach, jest obowiązkowe aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Administrator nie wymaga podania danych osobowych w szerszym zakresie, niż wynikający z ww. przepisów prawa pracy, jeśli jednak dane takie zostaną przez Panią/Pana przekazane w dokumentach aplikacyjnych (m.in. w zakresie wizerunku), jest to jednoznaczne z wyrażeniem przez Panią/Pana zgody na ich przetwarzanie w celach rekrutacyjnych (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji procesu rekrutacyjnego, maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia na dane stanowisko, a ponadto przez okres niezbędny do udokumentowania przez Administratora przed organami administracji publicznej, w tym organem nadzoru w zakresie ochrony danych osobowych, prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze.

Dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym mogą być przetwarzane także w oparciu o prawnie uzasadniony interes w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej rekrutacji (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania. Jeśli Pan/Pani uzna, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).  W przypadku gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody, ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia bez skutków prawnych dotyczących przetwarzania jakiego dokonano przed jej wycofaniem.  Odbiorcami przetwarzanych przez Administratora  danych osobowych będą podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne oraz dostawców usług, którzy wspomagają fundację w prowadzeniu procesów rekrutacji. Administrator z własnej inicjatywy nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Forum Dialogu
Strona internetowa:
http://dialog.org.pl/pl/
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 24 kwietnia 2025 do 8 maja 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.