Wypromuj się na ngo.pl: zwiększ zasięgi, zyskaj uwagę, zbuduj relacje Czeka na Ciebie 3 miliony odbiorców! Sprawdź >
Szukamy nauczyciela/nauczycielki z chemii – twórcy/twórczyni interaktywnych ćwiczeń
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Poszukujemy kreatywnego i zaangażowanego nauczyciela/nauczycielki chemii, który/a dołączy do naszego zespołu w ramach projektu edukacyjnego realizowanego we współpracy z UNICEF-em. Twoim zadaniem będzie tworzenie innowacyjnych, interaktywnych ćwiczeń, będących uzupełnieniem filmów Pistacji oraz opracowanie kursu w ramach tzw. catch-up classes, skierowanego do uczniów ukraińskich na bazie zasobów Pi-stacji.
- Zakres obowiązków:
• Opracowywanie i sprawdzanie merytoryczne interaktywnych ćwiczeń edukacyjnych (w języku polskim), sprawdzających opanowanie podstawy programowej i dostosowanych do filmów z naszego portalu: Pi-stacji.
• Współtworzenie wyrównawczego kursu edukacyjnego, na bazie zasobów Pi-stacji (filmów i ćwiczeń), wspierającego nadrabianie zaległości edukacyjnych i różnic programowych u uczniów uchodźczych.
• Współpraca z zespołem projektowym w celu zapewnienia wysokiej jakości materiałów dydaktycznych.
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy w szkole.
• Umiejętność tworzenia angażujących materiałów edukacyjnych.
• Kreatywność, samodzielność i otwartość na współpracę.
• Doświadczenie w pracy z uczniami uchodźczymi lub wielokulturowymi będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Możliwość realizacji innowacyjnego projektu edukacyjnego we współpracy z UNICEF-em.
• Elastyczne warunki pracy, w godzinach które Ci pasują (umowa o dzieło) i wsparcie zespołu projektowego.
• Możliwość pracy zdalnej / hybrydowej.
• Szkolenie wprowadzające w tworzenie zasobów interaktywnych.
Jak aplikować? Prosimy o przesłanie CV oraz napisz krótko dlaczego chcesz z nami pracować na adres dobrawa.szlachcikowska@katalysteducation.org do dnia [wstaw datę]. W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Nauczyciel – Projekt UNICEF”. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Czekamy na Twoje zgłoszenia do 12 maja 2025 roku.