Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Wypromuj się na ngo.pl: zwiększ zasięgi, zyskaj uwagę, zbuduj relacje Czeka na Ciebie 3 miliony odbiorców! Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Kierowniczka / Kierownik Sekcji Ewidencji i Ruchu Zbiorów

28 kwietnia 2025 15:37
Reklama
Reklama

Miejsce pracy: Warszawa

Nr referencyjny: DZ/KSERZ

Podstawowe obowiązki:

  • kierowanie pracą Sekcji Ewidencji i Ruchu Zbiorów, w tym planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją zadań oraz zarządzanie budżetem sekcji;
  • koordynowanie procesów ewidencji i dokumentacji zbiorów muzealnych i archiwalnych, obejmujących m.in. ich przechowywanie, lokalizowanie, znakowanie, przemieszczanie, wypożyczanie i reinwentaryzację;
  • nadzór nad funkcjonowaniem systemu Elektronicznej Ewidencji Zbiorów – w tym aktualizacją danych, zarządzaniem słownikami i uprawnieniami użytkowników oraz współpraca przy jego rozwoju;
  • udział w pracach Komisji Nabytków, nadzór nad prawidłowym procesem nabywania, prowadzenia ewidencji i dokumentacji dot. pozyskiwania zbiorów;
  • monitorowanie warunków przechowywania, transportu zbiorów oraz organizacja prac w muzealnych magazynach zbiorów;
  • opracowywanie katalogu naukowego zbiorów, zgodnie z przyjętymi procedurami, w ramach Inwentarza Elektronicznego Zbiorów w tym m. in.: opracowywanie naukowe i katalogowanie obiektów, prowadzenie kwerend i badań proweniencyjnych, a także aktualizacja dokumentacji zbiorów;
  • współpraca z krajowymi i zagranicznymi instytucjami kultury i nauki w zakresie wymiany informacji, ewidencji, badań i prezentacji zbiorów;
  • udział w projektach wystawienniczych, związanych z działalnością naukową i badawczą, seminariach naukowych i konferencjach oraz w przygotowywaniu materiałów do publikacji;
  • sporządzanie zestawień i analiz dotyczących zbiorów oraz dbałość o zgodność działań sekcji z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami;

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk humanistycznych (preferowane: historia XIX–XX w., archiwistyka, historia sztuki, kulturoznawstwo, judaistyka);
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz w zarządzaniu zespołem;
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa dotyczących pozyskiwania, ewidencjonowania i obiegu zbiorów;
  • doświadczenie w ewidencji i opracowaniu zbiorów muzealnych lub archiwalnych;
  • znajomość zasad bezpieczeństwa i ochrony zbiorów;
  • bardzo dobra znajomość standardu zarządzania zbiorami muzealnymi SPECTRUM 4.0;
  • doświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami ewidencji zbiorów;
  • znajomość języka polskiego na poziomie C2 oraz angielskiego na poziomie co najmniej B2;
  • umiejętność planowania, kosztorysowania oraz zarządzania zespołem i czasem;
  • biegła obsługa MS Office, w szczególności Excel;
  • doświadczenie w pracy w bazach danych do zarządzania zbiorami muzealnymi;
  • umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole;
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, samodzielność oraz zaangażowanie;
  • dokładność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
  • zdolność adaptacyjna, otwartość na nowe wyzwania;
  • motywacja do rozwoju zawodowego poprzez zdobywanie nowych doświadczeń;
  • wysoka kultura osobista i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (otwartość, komunikatywność).

Mile widziane:

  • wykształcenie specjalistyczne podyplomowe w zakresie muzealnictwa, zarządzania kulturą lub archiwistyki;
  • znajomość historii i kultury żydowskiej;
  • znajomość jęz. hebrajskiego, jidysz, francuskiego lub niemieckiego.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • pracę w zaangażowanym, zmotywowanym i wspierającym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjny pakiet benefitów;
  • możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
  • dogodną lokalizację biura- muzeum w centrum Warszawy.

CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@polin.pl do 12.05.2025 r.

W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DZ/KSERZ

Jesteśmy pracodawcą otwartym na różnorodność. Osoby ze szczególnymi potrzebami prosimy o wskazanie w CV preferowanej formy komunikacji.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.

Podczas pierwszej rozmowy rekrutacyjnej udzielamy informacji na temat poziomu wynagrodzenia na danym stanowisku.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Muzeum Historii Żydów Polskich Polin
Strona internetowa:
http://www.polin.pl
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 28 kwietnia 2025 do 12 maja 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.