Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Przyciągnij uwagę! Wyróżnij swoje ogłoszenie na ngo.pl. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Specjalistka / Specjalista ds. Utrzymania i Rozwoju Portali Muzeum POLIN

30 kwietnia 2025 13:37
Reklama
Reklama

Miejsce pracy: Warszawa 
Nr referencyjny: DIT/SUP

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku dołączy do Sekcji Utrzymania i Rozwoju Infrastruktury IT (UiRIT ) i będzie odpowiedzialna za koordynację działań technicznych, programistycznych, merytorycznych i rozwojowych portali muzeum.

  • koordynacja prac utrzymaniowo - rozwojowych nad portalami muzeum, poprzez nadzór nad płynnością komunikacji pomiędzy zewnętrznymi dostawcami usługi opieki deweloperskiej i kontroli jakości wykonania prac programistycznych oraz miedzydziałowymi redakcjami portali w muzeum;
  • konsultowanie i rekomendowanie rozwiązań technicznych w obszarze działań digitalowych muzeum pod kątem ich spójności i komplementarności;
  • współprzygotowanie i koordynacja wybranych zamówień publicznych i umów dotyczących działań utrzymaniowych i rozwojowych portali;
  • opracowanie i aktualizacja procedur całościowego zarządzania portalami, opisującego podział kompetencji i zasady komunikacji między ww. jednostkami organizacyjnymi;
  • koordynacja komunikacji pomiędzy wykonawcą prac opieki deweloperskiej i podmiotem sprawdzającym jakość wykonania tych prac – przy udziale kierownika sekcji UiRIT;
  • planowanie i koordynacja wdrażania nowych rozwiązań i modyfikacji istniejących w zakresie portali muzeum;
  • nadzór nad terminową realizacją zobowiązań stron trzecich świadczących usługi w obszarze portali muzeum;
  • koordynacja działań technicznych w zakresie audytów dostępności cyfrowej (pod kątem spełniania standardów WCAG) dla portali Muzeum POLIN (współpraca z działami odpowiedzialnymi za dostępność cyfrową i promocję online) oraz w zakresie audytów zgodności z wytycznymi SEO (współpraca z redakcjami poszczególnych portali Muzeum POLIN);
  • nadzór nad tworzeniem, przechowywaniem i aktualizacją dokumentacji technicznej portali;

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie w koordynacji pracy zespołu min. 3 osób lub teamów/ sekcji/ działów (rozwinięte zdolności organizacyjne, interpersonalne, analityczne, umiejętność nadawania priorytetów zadaniom i rozwiązywania problemów komunikacyjnych);
  • bardzo dobra komunikatywność (umiejętność tłumaczenia sformalizowanego języka technicznego na użytkowy/naturalny);
  • umiejętność pracy z harmonogramem i budżetem;
  • zdolność do zachowania spokoju i skutecznego działania w sytuacjach stresowych;
  • znajomość terminologii związanej z szeroko pojętymi portalami internetowymi pozwalająca na rozmowę technicznym językiem i zrozumienie tematu;
  • znajomość języka angielskiego -poziom min B2;
  • znajomość języka polskiego - poziom C2;
  • praktyczna, udokumentowana wiedza dotycząca procesu tworzenia, wdrażania i utrzymania stron www;
  • umiejętność efektywnego planowania i organizowania pracy;
  • wysoki poziom kultury osobistej w oficjalnych kontaktach;
  • umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o minimalną ilość informacji;
  • zdolność do sprawnego przełączania się między zadaniami i krótkotrwałego skupienia na kilku kwestiach jednocześnie;
  • chęć ciągłego uczenia się i podejmowania nowych wyzwań;

Mile widziane:

  • doświadczenie pracy w instytucji kultury;
  • doświadczenie praktyczne w realizacji projektów informatycznych;
  • podstawowa znajomość systemu Linux;
  • podstawowa znajomość dowolnego języka programowania;
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z systemami kontroli wersji – git;
  • certyfikat lub udokumentowane doświadczenie z zakresu ITSM;

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • pracę w zaangażowanym, zmotywowanym i wspierającym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjny pakiet benefitów;
  • możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
  • dogodną lokalizację biura- muzeum w centrum Warszawy.

CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@polin.pl do 25.05.2025 r.
W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DIT/SUP

Jesteśmy pracodawcą otwartym na różnorodność. Osoby ze szczególnymi potrzebami prosimy o wskazanie w CV preferowanej formy komunikacji.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.

Podczas pierwszej rozmowy rekrutacyjnej udzielamy informacji na temat poziomu wynagrodzenia na danym stanowisku.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.

Budynek Muzeum POLIN

Budynek Muzeum POLIN

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Muzeum Historii Żydów Polskich Polin
Strona internetowa:
http://www.polin.pl
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 30 kwietnia 2025 do 31 maja 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.