Przyciągnij uwagę! Wyróżnij swoje ogłoszenie na ngo.pl. Sprawdź >
Specjalistka / Specjalista ds. Utrzymania i Rozwoju Portali Muzeum POLIN
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: DIT/SUP
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku dołączy do Sekcji Utrzymania i Rozwoju Infrastruktury IT (UiRIT ) i będzie odpowiedzialna za koordynację działań technicznych, programistycznych, merytorycznych i rozwojowych portali muzeum.
- koordynacja prac utrzymaniowo - rozwojowych nad portalami muzeum, poprzez nadzór nad płynnością komunikacji pomiędzy zewnętrznymi dostawcami usługi opieki deweloperskiej i kontroli jakości wykonania prac programistycznych oraz miedzydziałowymi redakcjami portali w muzeum;
- konsultowanie i rekomendowanie rozwiązań technicznych w obszarze działań digitalowych muzeum pod kątem ich spójności i komplementarności;
- współprzygotowanie i koordynacja wybranych zamówień publicznych i umów dotyczących działań utrzymaniowych i rozwojowych portali;
- opracowanie i aktualizacja procedur całościowego zarządzania portalami, opisującego podział kompetencji i zasady komunikacji między ww. jednostkami organizacyjnymi;
- koordynacja komunikacji pomiędzy wykonawcą prac opieki deweloperskiej i podmiotem sprawdzającym jakość wykonania tych prac – przy udziale kierownika sekcji UiRIT;
- planowanie i koordynacja wdrażania nowych rozwiązań i modyfikacji istniejących w zakresie portali muzeum;
- nadzór nad terminową realizacją zobowiązań stron trzecich świadczących usługi w obszarze portali muzeum;
- koordynacja działań technicznych w zakresie audytów dostępności cyfrowej (pod kątem spełniania standardów WCAG) dla portali Muzeum POLIN (współpraca z działami odpowiedzialnymi za dostępność cyfrową i promocję online) oraz w zakresie audytów zgodności z wytycznymi SEO (współpraca z redakcjami poszczególnych portali Muzeum POLIN);
- nadzór nad tworzeniem, przechowywaniem i aktualizacją dokumentacji technicznej portali;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w koordynacji pracy zespołu min. 3 osób lub teamów/ sekcji/ działów (rozwinięte zdolności organizacyjne, interpersonalne, analityczne, umiejętność nadawania priorytetów zadaniom i rozwiązywania problemów komunikacyjnych);
- bardzo dobra komunikatywność (umiejętność tłumaczenia sformalizowanego języka technicznego na użytkowy/naturalny);
- umiejętność pracy z harmonogramem i budżetem;
- zdolność do zachowania spokoju i skutecznego działania w sytuacjach stresowych;
- znajomość terminologii związanej z szeroko pojętymi portalami internetowymi pozwalająca na rozmowę technicznym językiem i zrozumienie tematu;
- znajomość języka angielskiego -poziom min B2;
- znajomość języka polskiego - poziom C2;
- praktyczna, udokumentowana wiedza dotycząca procesu tworzenia, wdrażania i utrzymania stron www;
- umiejętność efektywnego planowania i organizowania pracy;
- wysoki poziom kultury osobistej w oficjalnych kontaktach;
- umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o minimalną ilość informacji;
- zdolność do sprawnego przełączania się między zadaniami i krótkotrwałego skupienia na kilku kwestiach jednocześnie;
- chęć ciągłego uczenia się i podejmowania nowych wyzwań;
Mile widziane:
- doświadczenie pracy w instytucji kultury;
- doświadczenie praktyczne w realizacji projektów informatycznych;
- podstawowa znajomość systemu Linux;
- podstawowa znajomość dowolnego języka programowania;
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z systemami kontroli wersji – git;
- certyfikat lub udokumentowane doświadczenie z zakresu ITSM;
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- pracę w zaangażowanym, zmotywowanym i wspierającym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny pakiet benefitów;
- możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
- dogodną lokalizację biura- muzeum w centrum Warszawy.
CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@polin.pl do 25.05.2025 r.
W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DIT/SUP
Jesteśmy pracodawcą otwartym na różnorodność. Osoby ze szczególnymi potrzebami prosimy o wskazanie w CV preferowanej formy komunikacji.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.
Podczas pierwszej rozmowy rekrutacyjnej udzielamy informacji na temat poziomu wynagrodzenia na danym stanowisku.
Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.
Budynek Muzeum POLIN