Planujesz działania społeczne i chcesz zdobyć dotację? Poznaj kurs online edu.ngo.pl >
Manager działu Marketingu i promocji w Polskim Komitecie Paralimpijskim
Polski Komitet Paralimpijski (PKPar) poszukuje Kandydatów/Kandydatek na stanowisko: Manager działu Marketingu i promocji
Do obowiązków kandydata/tki należeć będzie m.in:
• organizacja pracy Działu marketingu i promocji,
• współpraca przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej i promocyjnej PKPar,
• zarządzanie i kontrola nad ustalonym z Zarządem budżetem przeznaczonym na realizowane działania;
• koordynowanie i realizacja zapisów wynikających z umów sponsorskich i partnerskich, organizacji rządowych (m.in. MSiT, PFRON, MRPiPS),
• pozyskiwanie środków na cele związane z działaniami promocyjnymi i PR od sponsorów, partnerów i środków publicznych (przede wszystkim MSIT oraz PFRON),
• zabezpieczane środków na wkłady własne do projektów realizowanych ze środków publicznych (głównie MSiT oraz PFRON),
• nadzór nad przygotowywanymi prezentacjami i danymi, raportowanie,
• nadzór nad stroną internetową i Social Media,
• koordynacja działań dot. udziału stowarzyszenia w ważnych z punktu widzenia organizacji wydarzeniach,
• koordynacja działań dot. opracowywaniu materiałów reklamowych oraz przygotowywaniu akcji promocyjnych,
• kreowanie wizerunku PKPar poprzez współpracę przy opracowywaniu i prowadzeniu kampanii medialnych,
• współpraca z autorami, trenerami, sportowcami oraz ekspertami w zakresie pozyskiwania treści i kontroli ich jakości,
• współpraca z zewnętrznymi podmiotami w zakresie marketingu oraz ogólna dbałość o dobry wizerunek biura i firmy.
Wymagania:
• znajomość technik oraz narzędzi marketingowych,
• umiejętność tworzenia ofert handlowych/sponsoringowych,
• umiejętność podnoszenia wizerunku marki, a także tworzenia i kreowania marki od podstaw,
• umiejętność zarządzania zespołem,
• sumienność, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, solidność,
kreatywność,
• dokładność, skrupulatność, umiejętności analityczne,
• bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, Power Point), znajomość programów Adobe (np. Photoshop, Premiere Pro), a także programów analitycznych Google Ads mile widziana,
• praktyczna znajomość zagadnień marketingu internetowego mix, a także marketingu sportu,
• doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
Oferujemy:
• praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
• umowa o pracę,
• miła atmosfera, młody zespół,
• preferowana dyspozycyjność od zaraz.
• Wynagrodzenie w przedziale 8.000 – 9.999 zł brutto uzależnione od dotychczasowego doświadczenia oraz ostatecznego zakresu obowiązków.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji na adres: rekrutacja@paralympic.org.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych Kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679 – dalej jako „RODO”, informujemy, iż:
Oświadczenie zgody:
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu obecnego procesu rekrutacyjnego, na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Polski Komitet Paralimpijski z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu oraz nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
W celu realizacji swoich praw prosimy o kontakt z Administratorem na adres e-mail wskazany w pkt 1 lub listownie na adres siedziby Administratora.
Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne (np. hosting skrzynek mailowych, serwis oprogramowania) na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
W celu odwołania zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji należy wysłać wiadomość na podany w pkt 1 adres mailowy Administratora.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku lub krócej jeśli wycofa Pani/Pan wcześniej zgodę na przetwarzanie swoich danych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeżeli w dokumentach aplikacyjnych zawrze Pani/Pan dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. informacje o stanie zdrowia, niepełnosprawności) konieczna będzie Pani/Pana pisemna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (Art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, natomiast pozostałe dane, np. zdjęcie, dane do kontaktu oraz inne informacje zawarte np. w liście motywacyjnym, na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Komitet Paralimpijski, z siedzibą w Warszawie przy ul. Konwiktorskiej 9, lok. 2, 00-216 Warszawa tel.: +48 22 824 08 72, fax.: +48 22 824 08 71, e-mail: biuro@paralympic.org.pl