Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Przyciągnij uwagę! Wyróżnij swoje ogłoszenie na ngo.pl. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Kierownik/Kierowniczka Zespołu ds. Komunikacji i Rozwoju Publiczności w CSW Łaźnia

12 maja 2025 11:35
Reklama
Reklama

W CSW ŁAŹNIA szukamy osoby, która razem z nami zbuduje nową jakość mówienia o sztuce współczesnej. Jesteśmy w trakcie transformacji. Budujemy nową strategię działania, która przekształci nas w instytucję rozproszoną, bardziej dynamiczną, świadomą i wspierającą. Osoba, która dołączy do nas jako Kierownik/Kierowniczka Zespołu ds. Komunikacji i Rozwoju Publiczności, odegra kluczową rolę w kształtowaniu tej zmiany. Będzie współtworzyć i wdrażać nową strategię komunikacyjną– odpowiadającą na aktualne potrzeby odbiorców i otwierającą nowe przestrzenie dialogu o sztuce współczesnej. 

Szukamy kogoś, kto wierzy, że o sztuce współczesnej się rozmawia. Że komunikacja to nie tylko narzędzie promocji, ale przede wszystkim przestrzeń dialogu – między artyst(k)ami a publicznością, między instytucją a społecznościami, między tym, co lokalne, a tym, co globalne. Chcemy rozwijać nowe, wykraczające poza logikę algorytmów, formaty opowiadania o sztuce współczesnej. Wierzymy, że komunikacja i rozwój publiczności to dwie strony tej samej praktyki. Szukamy osoby, która nie tylko potrafi mówić o sztuce, ale też umie słuchać odbiorców i reagować na ich potrzeby. 

Szukamy osoby kreatywnej, o wysokich kompetencjach zarządczych i komunikacyjnych, która wspólnie z nami będzie budować autentyczną i wartościową obecność CSW ŁAŹNIA w przestrzeni publicznej i cyfrowej. Proponujemy pracę, w której będziesz mieć realny wpływ na kierunek i język komunikacji instytucji sztuki współczesnej. Dajemy przestrzeń do testowania pomysłów, budowania zespołu i szukania własnych ścieżek – także poza tym, co zwykle mieści się w definicjach PR i marketingu. 

Jeśli masz doświadczenie, ale i potrzebę tworzenia od nowa, zapraszamy Cię do ŁAŹNI. 

​CO OFERUJEMY? 

  • możliwość współtworzenia nowatorskiej strategii komunikacyjnej i testowania alternatywnych form dialogu z publicznością, 
  • możliwość współtworzenia instytucji, która aktywnie poszukuje nowych modeli funkcjonowania w świecie kultury, 
  • przestrzeń do eksperymentowania z nowymi narzędziami i formami dotarcia do publiczności,  ​
  • udział w ogólnopolskich i międzynarodowych projektach artystycznych i edukacyjnych,
  • szkolenia i rozwój kompetencji menedżerskich i branżowych, możliwość wypożyczenia karty ICOM, która uprawnia do bezpłatnego wstępu do licznych instytucji kultury zrzeszonych w tej międzynarodowej organizacji,
  • bezpłatne bilety na seanse w KinoPorcie dla Ciebie i bliskich,
  • dostęp do materiałów edukacyjnych - książki branżowe, albumy, oprowadzenia kuratorskie,
  • dofinansowanie wypoczynku, które pracownik organizuje indywidualnie,
  • wsparcie dyrekcji otwartej na innowacje.

CO GWARANTUJEMY?  

  • umowę o pracę na pełen etat, 
  • wynagrodzenie zasadnicze 6500 zł brutto plus dodatek stażowy i dodatek funkcyjny (1200-1800 zł brutto),  
  • służbowy telefon i komputer, 
  • pracę na specjalistycznym sprzęcie oraz w oparciu o rozwiązania dostępne w pakiecie Microsoft. 

Wymagania

Szukamy Osoby, która: 

  • posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami komunikacyjnymi (mile widziane w instytucjach kultury, mediach, NGO lub sektorze kreatywnym), 
  • mile widziana wiedza i wrażliwość w zakresie sztuki współczesnej, a co najmniej ciekawość i chęć poznawania sztuki przy wsparciu naszych zespołów programowych, 
  • potrafi tworzyć i wdrażać strategie komunikacyjne oparte na wartościach i długofalowej relacji z publicznością, 
  • swobodnie porusza się w świecie komunikacji cyfrowej, ale potrafi myśleć krytycznie o mechanizmach social mediów, 
  • interesuje się rozwojem formatów opowiadania o sztuce: w tym storytellingiem, formami hybrydowymi, 
  • ma umiejętność jasnego i przystępnego mówienia o złożonych tematach dotyczących kultury i sztuki, 
  • zna język angielski w stopniu umożliwiającym prowadzenie komunikacji międzynarodowej, 
  • zna narzędzia badania potrzeb publiczności (mile widziane doświadczenie z NPS, analizą danych, segmentacją grup docelowych).

ZAKRES OBOWIĄZKÓW (SKRÓTOWO) 

Na tym stanowisku będziesz m.in.: 

  • kierować pracą Zespołu ds. Komunikacji i Rozwoju Publiczności, 
  • współtworzyć i wdrażać całościową strategię komunikacyjną instytucji, 
  • budować spójną narrację wokół programu artystycznego, edukacyjnego i społecznego CSW ŁAŹNIA, 
  • dbać o spójność komunikacyjną i wizualną instytucji, 
  • rozwijać nowe formaty komunikowania o sztuce współczesnej – we współpracy z artyst(k)ami i zespołami programowymi, 
  • prowadzić działania promocyjne i PR-owe, w tym kampanie, współpracę z mediami, kontakt z partnerami, 
  • rozwijać i moderować przestrzenie dialogu z publicznością, 
  • planować działania fundraisingowe i budować relacje z partnerami instytucji, 
  • monitorować skuteczność działań komunikacyjnych i wprowadzać usprawnienia, 
  • prowadzić działania w obszarze audience development – planować, wdrażać i ewaluować działania budujące relacje z różnymi grupami odbiorców, inicjować badania publiczności.

Wymagane dokumenty formalne

JAK APLIKOWAĆ?

Prosimy o przesłanie: 

  • CV (w dowolnej formie – może to być też portfolio, bio, link do strony – zależy nam na poznaniu Twojego stylu pracy i sposobu myślenia), 
  • wizji rozwoju komunikacji i rozwoju publiczności CSW Łaźnia - koncepcja konkursowa o objętości do 5 stron A4 (ok. 15 000–18 000 znaków ze spacjami). Dokument ten powinien przedstawiać przemyślane podejście do budowania relacji z publicznością oraz strategii komunikacyjnej instytucji, z uwzględnieniem jej charakteru jako centrum sztuki współczesnej. Dokument powinien zawierać:
  1. Twoje podejście do komunikacji w kulturze i sztuce współczesnej,
  2. Przedstawienie 2–3 kierunków rozwoju komunikacji CSW Łaźnia,
  3. Propozycje działań w obszarze pracy z odbiorcami: kierunki strategiczne w obszarze rozwoju publiczności, 
  4. Twoją wizję zespołu i metod pracy, 
  5. Dlaczego właśnie Ty chcesz współtworzyć ten proces?
  • ​Klauzuli i oświadczenia do pobrania w formacie.pdf TUTAJ.

Prosimy o zapoznanie się z następującymi dokumentami:  

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać drogą elektroniczną na adres: kariera@laznia.pl (w tytule e-maila prosimy podać nazwę stanowiska) lub osobiście w siedzibie Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA ul. Jaskółcza 1, 80-767 Gdańsk, w terminie do 18.05.2025 r. 

Aplikacje, które wpłyną do Centrum po terminie nie będą rozpatrywane.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.  

Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o rozmowie kwalifikacyjnej. 

Prosimy o zapoznanie się z Oświadczeniem zgody i Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy, podpisanie i przesłanie wraz z dokumentami aplikacyjnymi.

Dane kontaktowe
Strona internetowa:
http://laznia.pl
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 12 maja 2025 do 19 maja 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.