Przyciągnij uwagę! Wyróżnij swoje ogłoszenie na ngo.pl. Sprawdź >
Polski Związek Głuchych Zarząd Główny w Warszawie, w związku z realizacją projektu „Centrum Komunikacji dla Osób z Niepełnosprawnościami” w ramach Działania 3.5 Lepsza komunikacja dla osób z niepełnosprawnościami, Priorytet FERS.03 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, który realizowany jest w partnerstwie z Polskim Stowarzyszeniem na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną oraz Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej jako Liderem, poszukuje osoby na stanowisko Ekspert/a główny ds. struktury regionalnej Centrum Komunikacji.
Praca w wymiarze 1 etatu. Zatrudnienie od zaraz do grudnia 2025 r.
Miejsce pracy: Warszawa Praga Północ ul. Białostocka 4.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- mile widziane doświadczenie w realizacji projektów społecznych (EFS, FERS) finansowanych z UE,
- umiejętność zarządzania ludźmi,
- doświadczenie w obszarze polityki społecznej, w tym w zakresie działalności na rzecz włączenia społecznego osób z niepełnosprawnościami,
- znajomość specyfiki osób z niepełnosprawnościami,
- znajomość struktur i procedur pracy w administracji publicznej, organizacji pozarządowej
- znajomość Konwencji ONZ o prawach osób z niepełnosprawnościami oraz uregulowań krajowych dotyczących praw osób niepełnosprawnych, szczególnie z zakresu dostępności komunikacyjno-informacyjnej,
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oczekujemy osoby samodzielnej, zmotywowanej, bardzo dobrze zorganizowanej, odpowiedzialnej i komunikatywnej, o wysokiej kulturze osobistej.
Zakres zadań:
- udział w opracowywaniu i przygotowywaniu modelu funkcjonowania struktury Centrum Komunikacji,
- odpowiedzialność za stworzenie infrastruktury regionalnej Centrum Komunikacji (16 lokalizacji);
- prowadzenie procesu wynajmu biur / adaptacji nieruchomości pod regionalne Centra Komunikacji,
- przygotowanie lokalizacji pod Centrum Komunikacji pod względem technicznym, funkcjonalnym, zgodnym z prawem,
- nadzór nad lokalizacjami w regionie pod względem administracyjnym;
- prowadzenie rozmów / negocjacji z wykonawcami, partnerami,
- prowadzenie działań organizacyjnych i administracyjnych na terenie 16 województw,
- prowadzenie dokumentacji dla poszczególnych lokalizacji,
- rekrutacja kadry w regionie,
- wprowadzenie niezbędnej procedury ochrony danych osobowych w placówkach,
- wymiana doświadczeń pomiędzy regionami,
- planowanie, koordynowanie, nadzorowanie i monitorowanie działań merytorycznych realizowanych zgodnie z założeniami projektu i ustaleniami zespołu horyzontalnego,
- zapewnienie merytorycznej spójności poszczególnych zadań projektu,
- nadzór oraz wsparcie merytoryczne pracy wszystkich członków kadry,
- bieżące monitorowanie problemów i potrzeb pojawiających się w projekcie,
- dbanie o harmonogram projektu i terminową realizację kolejnych działań; (merytoryczna) współpraca z partnerami projektu;
- udział w pracach zespołów specjalistów przygotowujących standardy usług i procedur Centrum Komunikacji;
- współpraca z kierownikiem projektu, m.in. podczas rekrutacji personelu projekt i wyboru wykonawców działań merytorycznych, w tym powoływaniu zespołów specjalistów przygotowujących raporty, opracowania analityczne.
- tworzenie pism, zapytań ofertowych, bieżącej dokumentacji projektowej.
Co oferujemy:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w największej i najstarszej ogólnopolskiej organizacji pozarządowej zrzeszającej osoby głuche i niedosłyszące, której celem działania jest pomoc tymże osobom we wszelkich sprawach życiowych. Pracę w przyjaznej atmosferze, dającej poczucie satysfakcji i możliwość rozwoju oraz umożliwiającej zdobywanie nowy kwalifikacji zawodowych.
CV prosimy wysyłać na adres: biuro@pzg.org.pl do dnia 25 maja 2025 r.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.