Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Sprzedaż bez działalności gospodarczej? Tak, to możliwe!  Poznaj zasady w kursie online edu.ngo.pl. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Muzeum Warszawy poszukuje Kierownika / Kierowniczki Działu Informatyki

20 maja 2025 09:03
Reklama
Reklama

Muzeum Warszawy poszukuje

Kierownika / Kierowniczki Działu Informatyki

Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą rzetelną, dobrze zorganizowaną, szukającą ciekawych wyzwań zawodowych z zakresu IT i lubisz pracować z ludźmi to szukamy właśnie Ciebie!

Dział Informatyki

Nr ref.: K_4.IT/2025

Zakres obowiązków:

×          organizowanie, koordynowanie oraz kontrolowanie pracy podległych pracowników i pracownic w sposób zapewniający właściwe jakościowo i terminowe wykonanie zadań

×          przygotowanie projektu i realizacja budżetu podległej komórki organizacyjnej, w tym prawidłowe i terminowe wydatkowanie zaplanowanych środków finansowych

×          nadzór nad całokształtem spraw związanych z zarządzanie i administrowaniem zasobami informatycznymi Muzeum mi. In. wdrażanie nowych systemów informatycznych, wprowadzanie zmian konfiguracyjnych w systemach informatycznych, usuwanie awarii w infrastrukturze informatycznej, wdrażanie oraz bieżące administrowanie siecią rozległą WAN/VPN, sieciami lokalnymi LAN, monitorowanie wydajności systemów informatycznych

×          administrowanie kontami użytkowników w usłudze ActiveDirectory LDAP, serwerze pocztowym, usługach Microsoft, bazach lokalnych

×          optymalizacja wykorzystania oprogramowania oraz zasobów komputerowych

×          nadzorowanie uprawnień i dostępu użytkowników do sieci i zasobów informatycznych

×          zarządzanie licencjami na oprogramowanie komputerowe

×          specyfikowanie wymagań, przygotowywanie szczegółowych opisów przedmiotów zamówienia z zakresu zadań realizowanych przez Dział Informatyki, uczestnictwo w realizacji umów z zakresu IT

×          realizacja procedur zakupu sprzętu i oprogramowania

×          zapewnienie bezpieczeństwa danych

Nasze wymagania niezbędne:

×          wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane informatyczne) oraz min. 4 lata stażu pracy na podstawie umowy o pracę lub doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym

×          bardzo dobra znajomość języka angielskiego

×          posiadanie umiejętności interpersonalnych, rzetelność, orientacja na jakość, innowacyjność, myślenie analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność zarządzania projektami

×          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Mile widziane:

×          biegła znajomość systemów Linux, Microsoft, Storage, Cisco, Telefonii IP

×          znajomość zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27001

×          uprawnienia SEP

×          umiejętności w zakresie samodzielnej administracji, konfiguracji i wdrażania usług: Active Directory, Group Policy, Windows Terminal Services, Windows Serwer Update Services, Windows Deployment Services, Microsoft Deployment Toolkit, DHCP, DNS, Hyper – V, VMware, programu Broadcom Symantec Endpoint Securuty w systemach rozproszonych, systemu Acronis, systemu Veem

×          umiejętności w zakresie samodzielnej administracji, konfiguracji i wdrażania routerów, przełączników zarządzanych (znajomość CLI IOSCISCO), urządzeń UTM, kontrolerów i sieci bezprzewodowych

×          umiejętność konfigurowania i diagnozowania tuneli VPN, sieci LAN i WAN

×          umiejętności w zakresie administracji bazami danych MS SQL, MySQL

×          biegła, praktyczna znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, model ISO/OSI (L2 i L3), protokoły DHCP, DNS, FTP, SFTP, STP

×          umiejętności konfiguracji i zarządzania pamięciami NetApp, Qnap

×          znajomość technologii chmurowych, pracy w środowiskach hybrydowych

×          znajomość licencjonowania Microsoft, Broadcom, Adobe

×          znajomość systemów podtrzymania zasilania (UPS) dużej mocy

×          znajomość oprogramowania systemów kasowo-sprzedażowych

×          doświadczenie w instytucji publicznej na podobnym stanowisku

×          znajomość prawa zamówień publicznych

Co oferujemy:

×          zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

×          wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 10 000 – 12 000 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy 

×          możliwość podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy, dofinansowanie do studiów

×          świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych 

×          darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:

×          CV* z numerem referencyjnym (nr ref. K_4.IT/2025)

Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Muzeum Warszawy, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks  pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data  urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia

Aplikacje prosimy składać pod adresem:   Muzeum Warszawy, Dział Kadr i Płac

                                                                              Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa

lub mailowo:                                             [email protected]

Termin składania aplikacji:  05.06.2025. r.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie składania aplikacji.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Czekamy na Twoją aplikację!

Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. 
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”)

1.         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, REGON: 016387044, NIP: 5251290392. Z Administratorem może się Pani / Pan skontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres naszej siedziby.

2.         Inspektor Ochrony Danych powołany przez Administratora nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych. 
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected].

3.         Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w następujących celach oraz w oparciu o następujące podstawy prawnej:

1)       w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych objętych 221 Kodeksu Pracy) prowadzonego przez Muzeum na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędności przetwarzania do wykonania umowy o pracę, której jest Pani / Pan stroną, lub do podjęcia działań na Pani / Pana żądanie, przed zawarciem umowy o pracę;

2)       w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody - w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych nieobjętych art. 221 Kodeksu Pracy), prowadzonego przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;

3)       w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody – w celu uczestnictwa przez Panią/Pana w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prowadzonych przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani /Pana zgody;

4)       w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń, jeżeli będą one dotyczyć zatrudnienia, na podstawie6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub przez stronę trzecią;

4.         Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności, 
z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające). Zgodnie z obowiązującym prawem Administrator może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. doradcom, audytorom, podmiotom świadczącym usługi IT) oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) – na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania.

5.         Pani / Pana dane osobowe nie są przekazywane ani do Państw Trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), ani do organizacji międzynarodowych.

6.         Dane przetwarzane będą w przypadku:

1)       osób, które zostały zatrudnione, przez cały okres zatrudnienia;

2)       osób, które nie zostały przyjęte do pracy,  przez okres 3 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego;

3)       osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych postępowań rekrutacyjnych, przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym była wyrażona zgoda lub do momentu wycofania zgody (jeśli wycofanie nastąpi wcześniej);

4)       przetwarzania danych osobowych na podstawie uprzednio wyrażonej zgody – do momentu wycofania zgody;

a po tych okresach do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

7.         Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

8.         W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

9.         W związku z tym, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora Administrator nie będzie ich dłużej przetwarzać we wskazanym celu, jeżeli Pani/Pan wniesie sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść bezpłatnie sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją, w której się Pani/Pan znalazła/ł.

10.      Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

11.      Podanie danych określonych w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacji. Podanie przez Panią / Pana innych danych osobowych jest dobrowolne i pozostaje bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

12.      Pani/Pana dane osobowe bez wyrażenia odrębnej zgody nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, 
w tym w oparciu o profilowanie.

13.      Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w ust. 1 i 2.

14.      Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Dane kontaktowe
Strona internetowa:
http://www.muzeumwarszawy.pl
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 20 maja 2025 do 3 czerwca 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.