Sprzedaż bez działalności gospodarczej? Tak, to możliwe! Poznaj zasady w kursie online edu.ngo.pl. Sprawdź >
Muzeum Warszawy poszukuje Kierownika / Kierowniczki Działu Informatyki
Muzeum Warszawy poszukuje
Kierownika / Kierowniczki Działu Informatyki
Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą rzetelną, dobrze zorganizowaną, szukającą ciekawych wyzwań zawodowych z zakresu IT i lubisz pracować z ludźmi to szukamy właśnie Ciebie!
Dział Informatyki
Nr ref.: K_4.IT/2025
Zakres obowiązków:
× organizowanie, koordynowanie oraz kontrolowanie pracy podległych pracowników i pracownic w sposób zapewniający właściwe jakościowo i terminowe wykonanie zadań
× przygotowanie projektu i realizacja budżetu podległej komórki organizacyjnej, w tym prawidłowe i terminowe wydatkowanie zaplanowanych środków finansowych
× nadzór nad całokształtem spraw związanych z zarządzanie i administrowaniem zasobami informatycznymi Muzeum mi. In. wdrażanie nowych systemów informatycznych, wprowadzanie zmian konfiguracyjnych w systemach informatycznych, usuwanie awarii w infrastrukturze informatycznej, wdrażanie oraz bieżące administrowanie siecią rozległą WAN/VPN, sieciami lokalnymi LAN, monitorowanie wydajności systemów informatycznych
× administrowanie kontami użytkowników w usłudze ActiveDirectory LDAP, serwerze pocztowym, usługach Microsoft, bazach lokalnych
× optymalizacja wykorzystania oprogramowania oraz zasobów komputerowych
× nadzorowanie uprawnień i dostępu użytkowników do sieci i zasobów informatycznych
× zarządzanie licencjami na oprogramowanie komputerowe
× specyfikowanie wymagań, przygotowywanie szczegółowych opisów przedmiotów zamówienia z zakresu zadań realizowanych przez Dział Informatyki, uczestnictwo w realizacji umów z zakresu IT
× realizacja procedur zakupu sprzętu i oprogramowania
× zapewnienie bezpieczeństwa danych
Nasze wymagania niezbędne:
× wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane informatyczne) oraz min. 4 lata stażu pracy na podstawie umowy o pracę lub doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym
× bardzo dobra znajomość języka angielskiego
× posiadanie umiejętności interpersonalnych, rzetelność, orientacja na jakość, innowacyjność, myślenie analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność zarządzania projektami
× pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
× biegła znajomość systemów Linux, Microsoft, Storage, Cisco, Telefonii IP
× znajomość zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27001
× uprawnienia SEP
× umiejętności w zakresie samodzielnej administracji, konfiguracji i wdrażania usług: Active Directory, Group Policy, Windows Terminal Services, Windows Serwer Update Services, Windows Deployment Services, Microsoft Deployment Toolkit, DHCP, DNS, Hyper – V, VMware, programu Broadcom Symantec Endpoint Securuty w systemach rozproszonych, systemu Acronis, systemu Veem
× umiejętności w zakresie samodzielnej administracji, konfiguracji i wdrażania routerów, przełączników zarządzanych (znajomość CLI IOSCISCO), urządzeń UTM, kontrolerów i sieci bezprzewodowych
× umiejętność konfigurowania i diagnozowania tuneli VPN, sieci LAN i WAN
× umiejętności w zakresie administracji bazami danych MS SQL, MySQL
× biegła, praktyczna znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, model ISO/OSI (L2 i L3), protokoły DHCP, DNS, FTP, SFTP, STP
× umiejętności konfiguracji i zarządzania pamięciami NetApp, Qnap
× znajomość technologii chmurowych, pracy w środowiskach hybrydowych
× znajomość licencjonowania Microsoft, Broadcom, Adobe
× znajomość systemów podtrzymania zasilania (UPS) dużej mocy
× znajomość oprogramowania systemów kasowo-sprzedażowych
× doświadczenie w instytucji publicznej na podobnym stanowisku
× znajomość prawa zamówień publicznych
Co oferujemy:
× zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
× wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 10 000 – 12 000 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy
× możliwość podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy, dofinansowanie do studiów
× świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
× darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:
× CV* z numerem referencyjnym (nr ref. K_4.IT/2025)
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Muzeum Warszawy, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.
* CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia
Aplikacje prosimy składać pod adresem: Muzeum Warszawy, Dział Kadr i Płac
Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
lub mailowo: [email protected]
Termin składania aplikacji: 05.06.2025. r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie składania aplikacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Czekamy na Twoją aplikację!
Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”)
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, REGON: 016387044, NIP: 5251290392. Z Administratorem może się Pani / Pan skontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres naszej siedziby.
2. Inspektor Ochrony Danych powołany przez Administratora nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych.
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected].
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w następujących celach oraz w oparciu o następujące podstawy prawnej:
1) w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych objętych 221 Kodeksu Pracy) prowadzonego przez Muzeum na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędności przetwarzania do wykonania umowy o pracę, której jest Pani / Pan stroną, lub do podjęcia działań na Pani / Pana żądanie, przed zawarciem umowy o pracę;
2) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody - w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych nieobjętych art. 221 Kodeksu Pracy), prowadzonego przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
3) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody – w celu uczestnictwa przez Panią/Pana w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prowadzonych przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani /Pana zgody;
4) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń, jeżeli będą one dotyczyć zatrudnienia, na podstawie6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub przez stronę trzecią;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności,
z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające). Zgodnie z obowiązującym prawem Administrator może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. doradcom, audytorom, podmiotom świadczącym usługi IT) oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) – na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania.
5. Pani / Pana dane osobowe nie są przekazywane ani do Państw Trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), ani do organizacji międzynarodowych.
6. Dane przetwarzane będą w przypadku:
1) osób, które zostały zatrudnione, przez cały okres zatrudnienia;
2) osób, które nie zostały przyjęte do pracy, przez okres 3 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego;
3) osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych postępowań rekrutacyjnych, przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym była wyrażona zgoda lub do momentu wycofania zgody (jeśli wycofanie nastąpi wcześniej);
4) przetwarzania danych osobowych na podstawie uprzednio wyrażonej zgody – do momentu wycofania zgody;
a po tych okresach do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W związku z tym, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora Administrator nie będzie ich dłużej przetwarzać we wskazanym celu, jeżeli Pani/Pan wniesie sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść bezpłatnie sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją, w której się Pani/Pan znalazła/ł.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych określonych w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacji. Podanie przez Panią / Pana innych danych osobowych jest dobrowolne i pozostaje bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
12. Pani/Pana dane osobowe bez wyrażenia odrębnej zgody nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym w oparciu o profilowanie.
13. Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w ust. 1 i 2.
14. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.