Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe stowarzyszenia >>
FILMFORUM to ogólnopolska organizacja pozarządowa, która od 2003 roku zajmuje się produkcją i organizacją ogólnopolskich i międzynarodowych festiwali filmowych, programów edukacji filmowej dla młodzieży oraz profesjonalnych szkoleń branżowych.
Misją Stowarzyszenia FILMFORUM jest edukacja twórców i odbiorców sztuki filmowej, działania na rzecz rozwoju branży filmowej oraz promocja młodych talentów - ze szczególnym uwzględnieniem autorów filmów krótkometrażowych.
Aktualnie FILMFORUM poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. Księgowości.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji księgowej;
- prowadzenie pełnej księgowości podmiotów gospodarczych;
- dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;
- prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;
- księgowanie faktur od dostawców;
- prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi;
- sporządzanie listy płac;
- potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;
- rozliczanie faktur z importu i eksportu;
- wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;
- obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;
- sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;
- sporządzanie raportów finansowych;
- współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp.;
- przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych,
- wdrażanie procesów związanych z cyfryzacją procedur administracyjno-księgowych.
Wymagania:
- bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatku od osób fizycznych oraz zagadnień z zakresu kadr i płac,
- znajomość programu RAKS, pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów,
- samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
- zdolność nawiązywania kontaktów z ludźmi i pracy w zespole,
- sumienność, skrupulatność, dyskrecja,
- znajomość pracy projektowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony,
- elastyczne godziny pracy,
- praca w biurze w centrum Warszawy (5 min. od stacji metra Dworzec Gdański),
- samodzielne stanowisko,
- możliwość uczestniczenia w wydarzeniach organizowanych przez Stowarzyszenie, w tym w przedsięwzięciach realizowanych w różnych miastach w Polsce i za granicą,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i współtworzenia kultury organizacji.
Prosimy o przesłanie CV na adres [email protected] wraz z informacją o oczekiwanym wynagrodzeniu.